even weer voor een avondje tiener zijn

Makebelieve in Oss 10 maart 2012

Om kwart over zeven gingen Sanne en ik weg vanuit mijn huis naar Oss toe waar Makebelieve in de groene engel zou gaan spelen die avond.  Rond kwart over 8 waren we bij de groene engel. Eerst waren we heel lang op zoek naar een pin automaat. Die hadden we uiteindelijk gevonden. Daarna gingen we weer terug naar de groene engel. Het eerste bandje wat ging optreden voor Makebelieve was op zich wel een leuke band maar vond het zelf wel oké. Daarna rond tien uur kwam Makebelieve! Ze begonnen met een nieuw intro en ik vindt hun nieuwe bezetting wel erg cool! Ze wisselde oude nummers met ook wat nieuwe nummers en dat vond ik ook super gaaf! Heel vet allemaal!! Na Makebelieve kwam nog een band maar toen Joey ( de zanger van Makebelieve ) nog op het podium stond vroeg ik even snel aan hem wanneer ze nou eigenlijk terug komen in de zaal om handtekeningen en foto’s uit te delen. Hij zei na de volgende band die zou gaan komen ( sorry weet even de naam van de band niet :S ) . En ik kreeg van Joey een setlist! Wat heel vet is want ik heb er al een en nu weer een!! XD. Verder hebben Sanne en ik gekeken naar het laatste bandje! Dat was echt super vette band! Daarna ( rond 12 uur / kwart over 12 ) gingen Sanne en ik naar achter in de zaal waar Joey al bezig was met dingen te verkopen etc. Ik heb maar een poster van 2 euro gekocht van Makebelieve. En nog een handtekening gescoord van Joey op mijn cd. Hij vroeg trouwens overig waar mijn ene cd was gebleven in mijn hoesje ( Makebelieve heeft een verzamel cd met 4 cd’s met 4 nummers van ze erop). Ik zei dat er eentje in de cd speler in de auto was. Verder nog gekletst met joey en dat ik het heel erg me best heb gedaan om op Makebelieve te stemmen bij de 3fm awards. Hij was zo lief ❤ Gelijk een schouder klopje geven aan me :P. Echt again super lief! Ik ben blij dat ik met ze nog kan praten. Daarna nog met hem op de foto geweest en Sanne ook. En ook nog even met Joren gepraat ( diegene die basgitaar speelt ) en natuurlijk op de foto geweest. En met Pim ( de drummer ) gepraat en hij heeft een persoonlijke handtekening gezet op mijn cd! Zo tof!! En verder nog gekletst gezellig met Pim. Het was een geslaagde avond / nacht en ik ben zeer benieuwd naar het volgende optreden van Makebelieve.

Liefs ,

Joor

 

2 gedachtes over “even weer voor een avondje tiener zijn

  1. Pingback: En we hebben weer een tag namelijk : The bloggerslife tag! |

Geef een reactie

