OMG!

OMG!!! zo heette de tour van Mcbusted die nu nog aan de gang is in Engeland! In mijn vorige blog had ik getypt dat ik 3 mei hun gingen zien!! Nou het is inmiddels 6 mei en het hele avontuur is helaas voorbij!! Maar gelukkig heb ik de foto’s en filmpjes nog!! En hierbij nog een verslag van een SUPER GEWELDIG WEEKEND!! Hieronder dus het verslag!!! 

Allereerst begon het op vrijdag 2 mei… Ik had de meiden uit het huis gezet en ging alleen met de trein richting Delft om daar nog even mijn vriend te zien!! En even samen nog wat lunchen voordat ik met de trein richting Den  haag ging om samen met Alicia samen te reizen naar Schiphol! Rond half zeven waren we op schiphol en gelukkig hadden we al ingecheckt dus konden we gewoon doorlopen en gelukkig kwam ik door de douane … Daar even wat warms gegeten en rond tien voor acht gingen we boarden en helaas moesten twee dingen uit me toilet tas eruit… Maar de rest kon ik gelukkig meenemen in het vliegtuig! Na een uurtje gevlogen te hebben kwamen we aan in Birmingham! Na wat gezocht kwamen we erachter dat het toch wat handiger was om een taxi te nemen ipv zelf lopen naar ons hotel!!  En het was nog niet duur ook! Dus waarom niet!!!

Wanneer we in onze hotel waren gingen we ons omkleden en daarna zijn we naar een discotheek hier in Birmingham! . Daar ging Danny Jones ( een van de zangers van Mcfly ) draaien! Dus wij waren daar heel blij mee en besloten om daar heen te gaan!! Het was echt een unieke ervaring! En plus we hebben hem van heel dichtbij gezien! Helaas geen handtekening of foto maar wel een zwaai naar ons en een glimlach! En Dougie ( de bassist van Mcfly ) gezwaaid en gelacht! Dus daar waren wij helemaal blij mee!! rond half vijf ( nederlandse tijd ) waren we terug in onze kamer. En konden we rustig slapen! Het was echt een gave nacht daar en kan het trouwens nog niet begrijpen hoe de engelse meiden zich zoo hoerig gekleed zijn in een discotheek.. Korte rokjes  en tieten die er bijna uitfloepen!!

Zaterdag 3 mei ……….. Dag van het concert!! 

Alicia en ik stonden op tijd op om met de lokale bus naar de stad te gaan om de stad te verkennen en natuurlijk te gaan shoppen!! De bus hadden we gelukkig gevonden en zaten in een dubbel dekker op weg naar Birmingham city!!. het duurde helaas wel iets van drie kwartier wanneer we in de stad waren! Maar dat maakte ons niet zo veel uit! We gingen daar in de stad ontbijten ( ik had WORST ❤ omg die worst is zo lekker!!! 😀 . Daarna gingen we de winkels in. zoals de forever 21 en de primark!! OMG ik ben gek van die winkels!!! Ze zijn zo leuk!! Bij de primark heb ik flink gescoord en mijn favoriete tas heb ik daar gekocht!! Dus was helemaal blij. Na flink wat geshopt te hebben besloten we om naar een pub te gaan zoeken en daar wat te gaan eten en drinken.

Rond half zeven waren we weer bij het hotel en gingen we rond zeven uur met de taxi naar de LG Arena in Birmingham! We hadden beide zoveel zin in het concert!!! ❤ we konden bijna niet meer wachten!!! We hadden een perfecte plek!!! Snel toen we zaten begonnen de voorprogramma’s !! ( het waren er maar liefst 3!!! ) . Rond negen uur kwart over negen ( Engelse tijd ) begon Mcbusted … Zie link hier voor het filmpje …  Dat was dus mijn gegil en andere meiden!! 😛 .. We waren zo enthousiast en sprongen op en neer en zongen mee met alle nummers!! Het was zo’n geweldige concert!! Om NOOIT TE VERGETEN!!! ❤ …
Ook kwamen Mcbusted heel dichtbij ons! Met een ronde podium ergens midden in de zaal ( dichtbij ons!! ) . Het was echt een super gaaf wat ze gedaan hadden! Zie hier hoe het ongeveer ging…

Ze traden echt super lang op en voordat we het wisten was het alweer afgelopen!! We hebben na het concert nog een shirt gescoord en wat extra dingetjes !! Dus we waren heel blij en daarna gingen we naar de taxi plaats om de taxi weer terug te nemen naar ons hotel. We moesten even wachten voordat we de taxi in konden gaan want er waren meerdere mensen die de taxi namen!! Maar toen we bij het hotel aan kwamen besloten we nog om een drankje te doen in het hotel!! Even de dag afsluiten!! Was super gezellig en leuk!!! Kon ik maar blijven in Engeland!! Het is zo’n leuk geweldig land!! I LOVE ENGLAND!! ❤

Helaas was zondag weer tijd om terug te gaan naar Nederland! MAAR…………………………..
Het was echt een GEWELDIGE LOVELY WEEKEND!! ❤ ik heb zo genoten van alles en nog wat en goed nagedacht over van alles!!! Met me vriendinnetje Alicia was het super gezellig en leuk!!
Heb nog nooit zoveel lol gehad!!!
Hopelijk gaan we snel weer samen een weekend weg!!!

Liefs ,

Joor

 

Een gedachte over “OMG!

  1. Pingback: Terugblik op 2014! |

Geef een reactie

