Wat is het toch heerlijk om een boek te lezen!

Zoals de titel al zegt ik hou echt van boeken lezen! Dan kom je lekker tot rust ( vind ik dan hé 😛 ) en kan je lekker in het verhaal meeslepen en even afsluiten van de rest van de wereld! 
Kortom dit is een van mijn grootste hobby’s wat ik graag in mijn vrije tijd doe! En ook lees ik vaak voor dat ik ga slapen een stuk uit een boek en dat helpt me ook zodat ik wat rustiger
in slaap kan komen en het is lekker ontspannend!!! 

20140827_171231 IMG-20140827-WA0004

Sinds gisteren avond ben ik begonnen aan het boek ‘ Een Weeffout in onze Sterren ‘ van John Green en het bevalt me zo goed dat ik al op pagina 70 nu ben! Ik vindt het verhaal zo geweldig en ik wordt er echt in meegesleept in het verhaal!! Echt een prachtig verhaal over twee mensen die kanker hebben overleefd en die verliefd op elkaar worden! Dit is echt een van de boeken die ik super mooi vindt en ik heb echt geen spijt dat ik dit boek heb gekocht!! Ik heb ook een E Reader maar ik kon geen Ebook vinden van dit boek dus toen heb ik maar lekker ouderwets een boek gekocht! Toch is het lekker om even geen E reader maar een gewoon boek in handen te hebben! Lekker op de bank te lezen en met een kop thee er bij!!!

Verder heb ik een lijstje gemaakt met boeken wat ik nog heel graag wilt lezen!! Dus hier komen de titels en schrijfers!!

  1. Lizzy gaat los – Pippa Wright
  2. Ik hou van New York – Lindsey Kelk 
  3. Super lijm! – Joany Buenen 
  4. Verslingerd – Lisette Jonkman 
  5. Zwart wit – Gillian king 
  6. Vrij spel – Katie Fjorde 
  7. De verwende verloofde – Pippa Wright

Dus ik heb nogal wat boeken te gaan om te lezen!!

Liefs ,

Joor

p.s laat me gerust een bericht achter voor een leuke boeken tip om te lezen!! 🙂

Geef een reactie

