Outfit van de dag!

Dit  is mijn outfit van Maandag 22 september! Ik dacht ik doe het save en doe een lekkere spijkerbroek en mijn grijze Engelse shirt aan en mijn blauw jasje eroverheen ( want het is nog beetje frisjes …. ) .

  • Spijkerbroek is van de Vera Moda 
  • Grijze Engelse shirt is van de New Yorker 
  • Blauw  jasje is van de Vera Moda 

Ik denk dat ik mijn All stars schoenen eronder aan doe… Verder ga ik wel proberen elke dag een andere outfit aan te trekken!! Morgen weer een nieuwe blog en een nieuwe outfit!!

Liefs ,
Joor

Geef een reactie

