tijd voor netflix & een kop thee!

Omdat het vandaag niet zo erg tof weer was en ik helemaal geen zin had om iets te doen snakte ik naar een dagje Netflix! Om op de hoogte te blijven van al mijn leuke series en films die erop staan. En ik ben / was erg moe van het werken vanmorgen en gisteren avond dat ik gewoon tijd voor mezelf nodig heb om bij te komen. Vanavond dus op tijd naar bed om weer morgen weer vroeg op te staan voor mijn werk!

Ik ben erg blij met Netflix en ik vond vandaag weer nieuwe dingen op netflix. Maar ik besloot uiteindelijk om een serie weer op te pakken namelijk ‘Gossip Girl ‘. Kennen jullie deze serie? . Het is echt een meiden serie maar lekker drama en meiden problemen etc.  Waar je gewoon lekker onderuit gezakt kan verder kijken naar de afleveringen van Gossip girl zonder om iets bij na te denken! Heerlijk!!!

Gossip Girl

Met daarbij een heerlijke kop of pot thee en mijn warme sloffen aan op mijn bed is het helemaal geweldig! Zo kon ik mijn dag lekker lui doorbrengen! Echt heerlijk zo’n dagje. Heb je dat soms ook ? dat je een dag hebt waar je helemaal geen zin hebt om iets te doen en allemaal lekker dagje bank hangen en series / films kijken?

Morgen moet ik weer aan de bank ( werken en studeren aan mijn cursus Medicatie ) en moet van mezelf mijn kamer eens goed schoonmaken. En dingen op ruimen en zo . Jullie nog plannen voor morgen?

Liefs ,

Joor

6 gedachtes over “tijd voor netflix & een kop thee!

  1. Ik heb gossip girl gevolgt toen het nog werd uitgezonden, super leuke serie! Alleen vond ik dat het na seizoen 3 bergafwaarts ging.. Ik kijk ook breaking bad, the vampire diaries en pretty little liars! Die kan ik echt aanraden! Ik ben alweer aan het aftellen naar april want dan komt Game of Thrones weer!!

Geef een reactie

