outfits van de week!

joor unnamed

Ik was aan het denken deze week voor een nieuwe blog.. En ik wist eerst eigenlijk niet waarover ik een blog zou gaan typen. Maar ik ben er helemaal uit en kwam op neer dat ik weer eens een keer mijn outfit style weer liet zien op mijn blog. De afgelopen dagen heb ik me vooral bezig gehouden met het studeren van mijn cursus ‘Medicatie ‘. En dat werft heel veel tijd. Maar ik wil wel eind november mijn cursus halen dus dan moet ik alles uit de kast halen om mijn cursus te laten slagen!! Dus vandaar dat ik soms of niet een dag blog. Ik ben soms in de avond zo kapot moe van werken en studeren dat ik vaak vroeg in mijn bed lig…

Maar goed over mijn outfit van foto 1 ( linker foto ) … ik had mijn zwarte blazer weer gevonden in mijn kledingkast en ben er nog steeds heel erg blij mee. Kon dat makkelijk combineren met mijn witte ‘OMG i need coffee right now ‘ shirt met mijn zwarte skinny jeans en mijn prachtige all stars schoenen! ( ja ik ben nog steeds verliefd op ze! ) .
* Zwarte blazer is van de vera moda
* Zwarte skinny jeans is ook van de vera Moda
* All stars schoenen van Vanz ❤

Outfit nummer 2 ( foto aan de rechter kant ) is eigenlijk bijna hetzelfde op mijn schoenen en shirt na dan. Ik had niet zo heel veel zin om wat leuks aan te trekken ( na mijn werk zit ik vaak in mijn joggingsbroek en sloffen ) vooral niet als ik in de ochtend heb gewerkt. Maar goed ik heb het shirtje ( van garfield ❤ ) van de primark afgelopen maandag gehaald! Waar ik echt super blij mee ben!!! en mijn nieuwe zwarte korte laarsjes van de primark ben ik weer helemaal in heaven! 😀 .

Verder krijg ik morgen een blog boek binnen ( ik heb dat gezien op een andere blog ) om beter een blog te schrijven etc. Dus ik ben benieuwd naar morgen! En het is dan alweer bijna weekend! Bijna weekend voor de deur! Dus en … wordt mooi weer verwacht! Dus dat is helemaal top toch?!?. Ik ga nu samen met mijn moeder een nieuw gerecht maken ( iets van de albert hein! ) . Dus ik zal er zeker ook een blog over typen! Weer iets wat anders toch?

Liefs ,
Joor

4 gedachtes over “outfits van de week!

Geef een reactie

