Mijn vrije maandag!

collega maandag

Wat ik allemaal op mijn vrije dag ( maandag in dit geval ) allemaal doe. Er is wel iets extra’s bijgekomen want mijn moeder heeft twee gebroken middenvoetsbeentje dus die zitten komende weken met de benen omhoog.

  1. Ik was toen net wakker en de pyjama die ik aan heb is van de primark! Ben er super blij mee en de pyjama zit ook overigens heerlijk!!! en mijn lekkere warme honden pantoffels!!! 
  2. Mijn hond ( bo ) had honger dus wanneer ik beneden ben geef ik hem als eerste schoon water en eten.
  3. Mijn ontbijt en koffie en mijn nieuwe laptop waar ik altijd check naar mijn mail , en natuurlijk blogs lezen!!
  4. Ik was wezen sporten in sport city met een vriendin en ik was op deze foto net klaar!! Was echt heerlijk om even volledig los te gaan en keihard te gaan trainen!!
  5. Ik en mijn lieve vriendinnetje Marielle waarmee ik  gistermorgen heb gesport. Ze traint net zo hard als ik en dat is fijn om iemand te hebben die me ook meesleurt de sportschool in!!
  6. Na het sporten heerlijk onder de douche bij ons thuis!! Ik vind hier onze douche zo lekker!!! Ik zit algauw een half uur eronder!!!
  7. Na het douchen besloot ik om een jurkje aan te trekken!! Dus bij deze een van mijn lievelingsjurkjes !!!!
  8. Na al dat drukke gedoe was het alweer lunch tijd en had gewoon even weer normale lunch gemaakt voor mezelf en met een kop melk erbij!!
  9. Mijn zus aan het foto’s maken van haar hele week lunch op haar werk…  En ik heb een foto weer van haar gemaakt omdat ik moest lachen hoe druk ze was ermee maandag…
  10. Wanneer de zon nog scheen besloot ik om mijn moeder in de rolstoel mee te nemen naar buiten. Zodat ze toch nog even wat frisse lucht naar binnen kreeg! En natuurlijk de hond ook mee!! Maar het was wel een gedoe om met de rolstoel naar buiten te gaan en al die drempels te doorstaan….
  11. Laatste foto is  het avond eten van maandag… was erg gezond eten ( ik weet zelf niet wat mijn zus allemaal erin gedaan heeft ) .

Wat hebben jullie gedaan gisteren over dag ?

Liefs ,
Joor

3 gedachtes over “Mijn vrije maandag!

Geef een reactie

