Outfits & mijn nieuwe sjaal van mijn mama!

Ik probeer al een tijdje mijn kleding style te veranderen. Normaal gesproken loop ik meestal in een simpele broek en een shirtje en dat is het. Maar nu kijk ik meer of het bij elkaar past en ik krijg heel veel inspiraties op andere blogs en sites en zo kan ik het toepassen op mijn eigen kleding.

 

so true!!! πŸ™‚

Daarnaast is mijn liefde voor jurkjes sterk toegenomen! Ik ben er zo gek op en vind het zo vrouwelijk om een jurkje te dragen! Telkens als ik een winkel binnen loop en ik zie wat van jurkjes liggen ga ik er meteen een kijkje nemen! Ik weet dat ik al aardig wat jurkjes heb verzameld en gekocht maar ik heb ( vind ik zelf ) nooit genoeg jurkjes… Komt dit bekend voor ? . Maar het is niet alleen met jurkjes maar ik heb het ook erg sterk met rokjes.. Ik vind ze zo hip en leuk. En dan met een leuke panty eronder en een paar hippe schoenen ben ik helemaal blij!! Dank zij andere leuke blogs krijg ik meer inspiraties om wat te proberen met kleding!
Ik heb wel een probleem bij mijn ouders thuis.. Mijn enige kledingkast is al aardig vol met kleding en ik gebruik de kledingkast van mijn nichtje ( die heel af en toe hier bij ons slaapt ) ook nog eens. Daar zitten ook een groot deel van mijn jurkjes.. Oops! Maar ik moet eens weer een keer goed opruimen! En kleding die ik niet wil in de kleding bak gooien ( Kleding bak waar een keer in de week wordt geleegd en de kleding gaat zeg maar naar goede doelen toe ) . En ik moet nog steeds mijn winter kleding van zolder afhalen. Maar ik heb er helaas nog geen tijd voor gehad.
Nu mijn moeder met beide benen omhoog zit is ze bezig geweest met een sjaal voor mij! Ze heeft dit gebreid en de sjaal past super goed bij mijn winter jas! Ik ben helemaal blij en het zit echt super lekker warm in mijn nek!! Hieronder de foto met mijn nieuwe sjaal ( past niet op mijn kleding maar ik moest hem even showen gisteren ) en mijn twee outfits van deze week…
outfits
Morgen avond ga ik samen met een vriendin naar een optreden van Di-rect in de nieuwe Tivoli in Utrecht. Ik ben erg benieuwd hoe dat is! En vooral de nieuwe concertgebouw wat ze hebben gemaakt in Utrecht!! Ik hoor alleen maar slechte verhalen erover!!!
Daarnaast zit ik nog te piekeren wat ik morgen aan moet doen… Ga ik gewoon veilig voor een skinny jeans en all stars en een leuk shirtje ? Of een rokje met panty en mijn all stars en daarop een leuke top? … Ik twijfel!! Iemand een idee / tip ? πŸ™‚
En wat is jullie favoriete kledingstuk?
Liefs ,
Joor

12 gedachtes over “Outfits & mijn nieuwe sjaal van mijn mama!

  1. Leuke blog, als je zoveel leuke jurkjes/ rokjes hebt, zou ik die echt aan doen :D, ik denk dat het echt leuk staat !! Ik vind je jurkje op de foto trouwens echt schattig.
    Zelf ben ik enorm verslaafd aan hakken kopen, die ik vervolgens zelden aandoe..
    Veel plezier op je concert. xxx

    • Jaaaaa!! Dank je wel!!! πŸ˜€ En nogmaals dank je wel voor je lieve reactie! πŸ™‚ Ohhh hakken!! Altijd leuk!! πŸ˜€ . Ik ken dat …. πŸ˜› Maar hakken zijn ook erg mooi! πŸ˜€ en leuk om te dragen !
      Dank je πŸ˜€ xxx

Geef een reactie

