11 dingen waar ik blij van word!

Ik wist niet dat lijstjes op blogs zo populair waren. Dus ik ging net even googelen naar ideeën voor lijstjes wat ik op mijn blog kan zetten. En kwam een aantal leuke ideeën tegen. Ik wil niet een idee van iemand anders overnemen. Maar ik heb nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik nu een lijstje maak over : 11 dingen waar ik blij van wordt .

11 dingen waar ik blij van wordt

  1.  Ik hou van schrijven en nu vooral bloggen!!! en hier past ook in het lezen van andere blogs van leuke mensen hier, op bloglovin en buitenlandse blogs. Het inspireert mij heel erg!!!
  2. Ik sport / fitness graag. En dat doe ik het liefst bij Sport city of ik loop een rondje hard. Door het sporten voel ik me beter in mijn vel.
  3. Festivals / concerten hou ik heel erg van. Vooral naar mijn favoriete bands / artiesten wordt ik heel erg blij / gelukkig van!!
  4. Ik luister graag naar mijn favoriete muziek op mijn iPod als ik thuis ben of onderweg …
  5. Met vrienden leuke dingen doen vindt ik ook echt super leuk om te doen!!
  6. Op vakantie gaan en andere leuke dingen doen met mijn lieve vriendje daar word ik blij van!
  7. Lekker in de avond of in het weekend een boek lezen vind ik echt heerlijk! Kom dan lekker tot rust!!
  8. Haha zoals meerdere vrouwen I LOVE SHOPPEN!! Ik word daar echt gelukkig van!!!
  9. Make-up word ik ook heel erg blij om!!! Ik draag niet zo vaak make-up maar als ik het draag ben ik helemaal blij!
  10. Ik vind het heerlijk om te douchen! Lekker na het werken of na het sporten of wanneer je helemaal zeiknat bent door de regen is een douche Heerlijk!!!
  11. En……. ik hou van Lazy Sunday’s !! heerlijk in mijn joggingbroek en simpele trui rondlopen de hele dag! Alleen soms lukt het niet omdat ik vaak ook op zondag moet werken…

Waar worden jullie gelukkig van ?

Liefs ,
Joor

36 gedachtes over “11 dingen waar ik blij van word!

  1. Lazy sundays! Of thuis komen, je dagelijkse outfit verruilen voor een sweatpants en sweater en dan lekker op de bank ploffen met een lekker bord eten en wat leuks op TV. Fleecedeken over, kaarsen aan… Lekker!

  2. Erg leuk lijstje! Ik word echt blij van een fietstocht naar school. ’s Ochtends om kwart over zeven op de fiets, weer of geen weer, ik vind het heerlijk! Wat ben ik toch een raar kind 😉 xoxo

  3. Leuke lijst!
    Ik word echt blij van mijn fotografie! Ben hobby fotograaf en maak zo nu en dan mensen blij met mooie foto’s van zichzelf of hen kinderen! Prachtige hobby om te hebben. Je word er zelf blij van omdat het lukt en je maakt vervolgens andere mensen blij omdat ze prachtige foto’s krijgen.

Geef een reactie

