Di-rect in tivoli Vredenburg !!

Lieve lezers , 

Vandaag is het weer maandag tijd voor een nieuwe blog!! Ik heb jullie nog beloofd dat er een verslag van het concert van Di-rect kwam. Enjoy!!

Allereerst kwam mijn beste vriendinnetje ( S ) naar mij toe om haar slaap spullen te droppen en we zijn toen daarna richting Utrecht gegaan. Daar hebben we nog met een vriendin van haar in een leuk café in Utrecht wat gedronken ( het café heet King Arthur ) . Daarna zijn we wat gaan eten ( heel fout bij de mcdonalds !!! ) en na het eten zijn we op weg naar het gebouw ‘ Tivoli Vredenburg ‘. Het is een heel nieuw gebouw in Utrecht wat pal naast het station ligt ( ideale locatie voor concerten ) .

We waren een beetje vroeg ( kwart voor zeven ) binnen. De zaal was nog niet open maar we konden wachten in de hal. In Tivoli Vredenburg waren er meerdere zalen en op deze avond waren er ook nog meer dingen in andere zalen. Dus er waren wel wat mensen binnen. De zaal waar Di-rect zou gaan optreden heet ‘Pandora ‘ en was de kleinste zaal… Ik vroeg me nog steeds af waarom ze in een kleine zaal spelen terwijl Di-rect best bekend is…

We stonden netjes vooraan bij de roltrap ( die naar boven ging naar de zaal Pandora ) . Later kwamen er nog meer mensen achter ons staan. Wij wouden heel graag vooraan staan dus we waren ook best wel vroeg.. De zaal ging open om half acht. Dus we hoefde maar drie kwartier te wachten! Maar wanneer we naar boven gingen was het een heel gedoe om in de juiste zaal te komen! Wat een doolhof zeg! We moesten roltrappen omhoog. Het voelde net alsof we op het dak waren van het gebouw. En op een gegeven moment kwamen we aan bij de garderobe waar je jas kan ophangen. Wij zeiden tegen elkaar gewoon doorlopen we zetten onze spullen wel voor ons neer tegen het podium aan. En toen we naar de volgende trappen gingen ( die uiteindelijk naar de zaal leidde ) moesten we daar WEER wachten omdat het voorprogramma nog aan het soundchecken waren… ER stonden echt nergens bordjes met zaal of balkon en het was zo slecht aangegeven dat we bijna onze plekje vooraan kwijt waren maar gelukkig hadden we het op tijd door waar we moesten zijn en we konden opgelucht adem halen. We stonden vooraan! En Vooraan dichtbij de drummer en bij de zanger!!

Om kwart over acht begon het voorprogramma ‘ The Indien ‘. Ik vond het wel op zich een leuke bandje maar de muziek vond ik niet zo leuk. Janneke een oude bekende en een super lief toffe meid kende ik van vroeger ( zij speelde bij Bad Candy ( zo’n meiden rock band ) ) en zag haar regelmatig in een ander bandje genaamd ‘The Deaf ‘. Na het voorprogramma even een half uur niks en daarna begon Di-rect!!! Het was echt een unieke en gave optreden en heb echt heel erg genoten van hun optreden. Ze deden veel nieuwe nummers maar ook een paar oudere. En zelfs ging Marcel en Spike akoestisch en zonder microfoon zingen. Dat was zo mooi!! Na 1,5 uur gespeeld te hebben kwamen de jongens nog terug voor een buiging en…… toevallig had ik mijn handen in de lucht en Jamie de drummer van de band die zag het en liep naar me toe en gaf mij zijn drumstok!! Ik was daar zo blij om en verrast ik wist niet wat mij overkwam. Mijn eerste drumstokje die ik gewoon heb gekregen van hem!! En zijn handtekening staat er op!! Ik was weer helemaal blij!!!

Na het optreden hebben we nog een drankje gedaan en gingen we nog even wachten buiten de zaal om te kijken of nog iemand van Di-rect nog terug kwam voor foto’s en handtekening etc! En we hadden geluk want Marcel kwam als enige nog terug en iedereen om hem heen hangen! Maar we vonden nog tijd om met hem te praten en een foto te maken! Het was echt een super gave avond en we hebben zeer genoten van deze mannen!! Hier nog mijn foto met Marcel waar ik super blij mee ben!!

Liefs ,
Joor
p.s zijn jullie wel eens naar een concert / optreden geweest ?

 

23 gedachtes over “Di-rect in tivoli Vredenburg !!

  1. Leuk he zon concert/optreden.
    Ik ben zelf bij diverse concerten geweest de afgelopen jaren.
    Vooral van the Backstreet Boys. Maar ook van Waylon, Bruno Mars, Pink en nog wel een paar artiesten.
    Voor de komende maanden staan Waylon, Aaron Carter en The Script nog op het programma.
    Leuk leuk leuk. Ik hou ervan.
    Leuke foto van jou met Marcel.

    • Ja zeker weten!! 😀 Is zo leuk!!! Wow gaaf! Ben je ook naar Pink geweest in de Ziggo ? 🙂 ik ook!! Dat vond ik zo gaaf! ❤ … Leuk Aaron carter ? komt ie weer naar Nederland? Wist ik niet…. En The Script ga ik ook heen! Welke dag ga jij ?
      Leuk nog iemand die ook van concerten / optredens houdt 🙂

  2. Klinkt als een geweldige dag en wat cool dat je een drumstokje met zijn handtekening hebt gekregen! Die word ingelijst en aan de muur gehangen? hahaha 😛

    Ik ben nog nooit naar een concert geweest of zo’n muziek optreden. Red ik niet met te lang moeten staan.. En dan mag ik ergens achteraan staan aangezien ik nogal vaak naar een wc moet.. Vind ik altijd beetje zonde, ben wel naar 2 musicals geweest dat was wel echt kicken! Misschien dat ik dat nog maar eens moet doen, haha..

      • Mijn aller eerste was petticote (als ik het goed typ) dat was echt geweldig. Mijn eerste musical en dan al zo’n geweldige beginnen (in mijn ogen natuurlijk..) Hier zaten we aardig voor aan.
        En ben een keer naar we will rock you geweest, GEWELDIG!!! We zaten hier boven op een balkon helemaal vooraan, geweldig uitzicht, dat was ook niet zo’n erge plek om te zitten haha

      • ohhhh die leek me ook zo gaaf…. maar niet geweest 😦 … Maar mooi dat jij het geweldig vond!! 🙂 Haha beter!! We will rock you leek me ook een geweldige musical 🙂 leuk hoor! 😀

  3. Super gaaf! Zelf luister ik ook vaak naar Di-rect! Ik ben zelf vorig jaar naar Nickelback geweest en in februari naar Avicii. In maart staat The Script op het programma, I can’t waaaait!

Geef een reactie

