shoplog : City Plaza !

Haha zoals de foto al zegt…. Is het waar? . Ik heb afgelopen zaterdag geshopt met mijn vriend. Even wat dingetjes die ik moest hebben! Haha maar ken je het je hebt een aantal dingen op je lijstje gezet wat je nodig moet hebben en je komt uiteindelijk met iets anders thuis? . Vandaag was het niet zo gelukkig…

City plaza in Nieuwegein

Hier zijn wij even een uurtje of twee op zaterdag middag geweest! City plaza is een overdekte winkelcentrum in Nieuwegein ( ligt dichtbij Utrecht ) en je hebt nog buiten op een groot pleintje nog andere winkels eromheen ( zoals de Media Markt , Sting , New Yorker etc. ) . Het is een best groot winkel centrum en ik vind het daar altijd heel erg gezellig!! Je kan overal ergens wat zitten om te drinken en je hebt echt genoeg winkels voor iedereen wat wils!! Wij zijn alleen toen naar de ‘C&A ‘ en ‘ The Lady Sting ‘ en ‘The New Yorker ‘ geweest.

C&A aankopen

Allereerst heb ik twee basis lange mouwen shirts gekocht bij de C&A. Een Paarse en een Blauwe en deze zitten zo heerlijk !! Ik had er al een grijze en een zwarte maar ik wou nog wat extra erbij hebben! En voor als het heerlijk koud weer is dan kan ik nog iets erover heen doen ( zoals mijn bodywarmer of iets anders ) . Zoiets als hieronder op de foto heb ik gekocht maar dan in een andere kleur…

The Lady Sting aankopen

Bij de Lady sting heb ik deze vest ( zie foto hieronder ) gekocht! Deze zit echt super lekker en ik heb er al een maar dan in een grijze kleur! Lekker voor de winter en je kan het overal op combineren. Dus dat is erg fijn! Ik ben blij dat ik deze gekocht heb en in mijn kleding kast nu hangt!!!

En dan de New Yorker…Β 

Ik kon natuurlijk deze winkel niet overslaan aangezien ik gek op deze winkel ben!! Er hangen altijd van die leuke dingen en ze hebben daar echt veel leuke jurkjes / rokjes hangen ( meestal ) . En toen kwam ik terecht bij twee jurkjes… ( eentje was een bloemetjes jurk met geen mouwen maar daarop kan ik wel een blazer of een zwart vestje over heen dragen… ) en andere jurkje daar was ik meteen verliefd op! Een roze jurk met half lange mouwen ( zie foto hieronder ik had hem meteen de dag erna aan ) . En ik weet van mezelf dat ik echt een zwak heb voor jurkjes! Ik hou zo veel van jurkjes dragen! En kon deze twee jurkjes niet achterlaten. Dus ik had mezelf even gekieteld en heb ze toen meegenomen! En ik ben er heel blij mee!!

Ik ben erg blij met mijn aankopen! Nu nog alleen mijn kast weer opruimen en de zomer kleding op zolder zetten en de winter kleding in mijn kast doen!! Hebben jullie dat al gedaan?

En wat dragen jullie het liefst ? Β 

Liefs ,
Joor

14 gedachtes over “shoplog : City Plaza !

  1. Leuke dingen heb je gekocht! πŸ™‚
    Ik ben echt een broeken mens, maar zo nu en dan heb ik een lange jurk in de kast hangen, dus mocht het nodig zijn heb ik voor bepaalde gelegenheden een mooie jurk om te dragen, haha!

    Het winkel centrum ziet er erg leuk uit πŸ˜€

Geef een reactie

