De oogschaduw van de Primark!

Bij de Primark kan je van alles kopen.. Van kleding tot aan dekbedovertrekken etc! Dus ook Make-up! Ik was in de Primark ( een paar weken terug ) en toen zag ik ook oogschaduw staan en ik dacht leuk!! Meenemen!! En algauw had ik het gekocht maar sinds mijn aankoop heb ik deze niet gebruikt tot aan vandaag ( vrijdag 31 oktober ) . Tijd om hem uit te proberen!Β 

Dit is de binnenkant van de oogschaduw doos. Aantal leuke kleuren zitten erin. Met een potlood en een dun kwastje erbij! Persoonlijk ben ik nog niet echt bekend om met kwastjes te werken. Dus ik gebruik meestal ( zie foto hieronder ) deze van de Hema ( zit in een groot bakje ) .

Misschien moet ik vaker een kwastje proberen voor mijn ogen maar het lukt me niet nog om met oogschaduw te werken. En ik vind het nog lastig. Maar ik blijf proberen totdat het mij lukt!!! Voor vrijdag 31 oktober had ik bedacht om de zwart met glitter oogschaduw te gebruiken aangezien mijn outfit van vrijdag zwart / grijs is past het precies erbij!!!

Oogschaduw is echt fijn. Ik deed een klein beetje op het borsteltje en toen op mijn ogen. Het viel me op dat het prima werkt en fijn uitsmeert!! Zie hieronder voor het resultaat!
En haha de foto is niet helemaal okΓ© maar het gaat om de oogschaduw !!! πŸ˜›

Zelf gebruik ik geen eyeliner omdat ik zelf nog aan het vissen ben hoe ik het beste op kan doen bij mij zelf. Daarvoor lees ik ook andere blogs voor tips etc! Maar om weer terug op het onderwerp te komen … ik ben heel blij met mijn aankoop van de primark !! Mooie oogschaduw en smeert goed uit!!

Oogschaduw doosje is Β 3,95 euro Dus echt een koopje!! En om het totaal plaatje te hebben hieronder mijn outfit plus make-up van vrijdag 31 oktober!!

Hebben jullie Make-up van de Primark ? En bevalt het ?

Liefs ,
Joor

31 gedachtes over “De oogschaduw van de Primark!

  1. Het ziet er mooi uit, maar ben wel benieuwd hoe vaak je het opnieuw heb moeten aanbrengen op het borsteltje voor het zo er uit zag op je ooglid..

    Zelf koop ik geen make-up bij primark maar ik vind het wel een geweldige winkel voor alle andere spullen die ze hebben. En als ik kleding ga kopen is dit ook één van de winkels waar ik zeker heen ga. Maar dan moet ik wel de juiste dag kiezen om er heen te gaan, niet in vakantie’s, niet in het weekend, en niet op woensdag middag, haha want dan is het super druk!! πŸ˜›

  2. Ziet er wel mooi uit πŸ™‚ Ik heb een keer nagellak van Primark geprobeerd, maar die vond ik zo vreselijk dat ik voortaan met een grote boog om de make up afdeling heen loop. Toch maar weer eens gaan kijken, want ik zie op verschillende blogs opeens allemaal mooie Primark make upjes voorbij komen.

Geef een reactie

