I love Forever 21!!!!!!

Ik denk dat ik voor vele vrouwen spreek dat ik erg dol ben op de Forever 21!!! Ik vind deze winkel zo geweldig!! En ze hebben zulke leuke dingen!!! Dit jaar was ik ook naar Birmingham geweest en daar hebben ze een GROTE Forever 21 en PRIMARK!! . Ik was daar echt in HEAVEN! ๐Ÿ˜› . Maar goed ik zat te neuzen op de site van de Forever 21 en ik kwam een aantal leuke dingen tegen die ik graag met jullie deel!

Jurkjes van de Forever 21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rokjes van de forever 21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben op dit moment heel erg fan van jurkjes en rokjes. En deze die ik tegen kwam op de site van Forever 21 was ik meteen verliefd op!!! Wie weet ga ik ze bestellen. Alhoewel mijn moeder zeg dat ik al genoeg jurkjes en rokjes heb in mijn kast…… Pfff moeders !! haha maar goed…ย  ( herken je dit als je nog thuis woont bij je ouders? )
misschien dat ik toch wat bestel…

En waar zijn jullie op dit moment helemaal gek van qua kleding ?

Liefs ,
Joor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 gedachtes over “I love Forever 21!!!!!!

  1. Ik moet zeggen ben helemaal geen fan van jurkjes en rokjes.. Maar als ik dan een favoriet van jouw collectie zou “moeten” kiezen, zou ik voor dat onderste rokje gaan, haha..
    Eerlijk gezegd kom ik eigenlijk nooit in Forver 21.. ik vind het namelijk best wel een dure winkel.

    Ik heb wat meer de broeken style ๐Ÿ˜›

    • ieder zijn ding… ๐Ÿ™‚ de een is meer broek mens dan een jurk / rok…. ๐Ÿ™‚ Dat is wel lastig ๐Ÿ˜ฆ . Gelukkig bestaan er meer kleding dan alleen jurken … Je moet natuurlijk in je kleding wel veilig / prettig in voelen! En dank je wel ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

