Week van mijn verjaardag!

Hoooii lieve lezers ,

Vandaag verrassend een blog omdat ik morgen geen tijd heb om een blog te plaatsen doe ik het vandaag!!  Vandaag is het donderdag 20 november. Ja de dag dat ik 26 jaar geleden op deze wereld ben gekomen. De dag dat ik cadeautjes mag uitpakken en vrolijk zijn.  En ik wou jullie vertellen over deze week wat er allemaal is gebeurd in mijn leven. Dus hierbij een update van deze week.

Maandag 17 november

Ben die zondag avond bij mijn vriend weer wezen slapen. En ben vanaf hem die middag naar Utrecht gereisd omdat ik had afgesproken met een vriendin van mij. We gingen eerst wat eten en daarna naar de film. We aten in een tapas restaurant voor onbeperkt tapas eten voor 16,95!! Mooie prijs toch? . We waren rond half zeven klaar met eten en we zijn daarna naar de bioscoop gegaan. We gingen naar de bioscoop in Hoog Catherijne in Utrecht. We kwamen wel vervelende jongens tegen..  Pfff maar we negeerde ze en liepen gewoon door. We besloten toen om naar de film ‘ Ouija ‘ te gaan.  Dat is een horror film. En best wel spannend! hieronder de trailer van deze film ( kijk deze niet als je niet van horror films houdt! )

We zaten in de bioscoop en werd afgeleid door een stel jongens die hardop aan het praten waren en ze werden vaak gebeld op hun telefoon. Best irritant maar ik durfde niks van te zeggen. Verder was de film wel erg spannend!!! Voor mensen die van horror houden het is wel een leuke film!!! Na deze film zijn we naar huis gegaan en was ik snel het bed ingedoken want de volgende dag moest ik weer gaan werken!!

Dinsdag 18 november 

Vandaag moest ik weer werken vanaf zeven uur tot 13.00 uur. Dat was op zich wel leuk. Maar was daarna kei moe en besloot om niet zoveel te doen. Maar helaas was vandaag een dip dag want alles wat ik deed ging verkeerd en had echt een enorme baal dag!!! Heb wel weer afleveringen van Gossip Girl gezien en mijn laptop is zo stom aan het doen !!!! Ik kan er niet eens op internet komen! Laat staan mee bloggen. Echt irritant!!! Maar goed verder ben ik op tijd naar bed gegaan en gehoopt dat het morgen wel weer beter zou gaan!!!

Woensdag 19 november 

Vandaag moest ik weer gaan werken en had er wel weer zin in. Had goed geslapen ( ruim 8 uur!! ) dus kon er weer goed tegenaan gaan!! Ik hoefde vandaag maar tot 11 uur te werken. Kreeg op mijn werk alvast een verjaardagskaart van al mijn collega’s. Maar ik heb hem nog niet open gemaakt omdat ik het pas wil open maken op mijn verjaardag…. Dus ik heb hem veilig bewaard boven in mijn kamer. Daarnaast waren Mams en ik boodschappen wezen doen voor morgen. En wat lekkere hapjes gehaald etc…  Na het boodschappen doen hebben we alles uitgepakt en zijn we het huis gaan schoonmaken. Daarna heb ik nog met onze hond gewandeld. Mijn moeder zit nog steeds met een been in het gips… En ben in de avond met mijn zus wezen boulderen… Dat is zeg maar klimmen zonder touwen… Zie foto hieronder

Ik zal ook over boulderen een blog maken binnenkort.. En wanneer ik weer thuis was … kwam ik tot mijn ontdekking dat mijn vriend er was en ik was weer reuze blij!!! Lekker een paar dagen bij hem zijn!!

Donderdag 20 november

Vandaag dus ben ik jarig en ik voel me nog niet echt 26!!! We gaan zometeen ( mijn vriend en een vriendin M ) sporten in de sportschool. En we krijgen nog een extra lesje!!! Dus ik ben benieuwd!!! Verder laat ik mij vandaag lekker verrassen en ben benieuwd naar alle dingen wat ik misschien zal krijgen!! En ben vooral benieuwd wat voor cadeau mijn vriend voor mij heeft!!!

En wat hebben jullie deze week gedaan? Nog wat leuke dingen gedaan ? Gewerkt of naar school?

Liefs ,
Joor

28 gedachtes over “Week van mijn verjaardag!

  1. Gefeliciteerd!! Maak er een leuke dag van 😀
    Die film lijkt me ook echt geweldig om heen te gaan, misschien moet ik dat maar gaan doen met mijn zus samen, haha!

  2. Gefeliciteerd! Maak er echt een leuke dag van en geniet van je cadeautjes, haha!
    Het is inderdaad zo vervelend als mensen dat in de bioscoop doen.. Ik heb ook altijd zo’n hekel aan die chip zakjes die zo kraken, haha.

  3. Een beetje te laat haha maar alsnog van harte gefeliciteerd meis! Ik vind het ook altijd vervelend als mensen door film heen praten OF met hun mobiele telefoon bezig zijn 😦 Jammer van je baaldag dinsdag trouwens: die dagen zijn altijd heel naar, maar gewoon inderdaad jezelf lekker verwennen en de dag over je heen laten komen… 😉

Geef een reactie

