Wat ik zou graag willen hebben..

Je hebt van de dingen in het leven die je echt zo graag wil hebben. Ik droomde al een tijdje van zo’n sieradenkast en natuurlijk van Pandora !! Wie kent Pandora nou niet ? . Ik was helemaal blij toen ik vorige week  mijn sieradenkast kreeg en ik ging wat uitzoeken bij de juwelier!!!

Sieradenkast van de Xenos 

Deze heb ik van mijn ouders gehad en ik ben er echt super blij mee!!! Ik heb redelijk wat sieraden en met deze kast is alles echt overzichtelijk en handig te zien. Vooral mijn oorbellen liggen hier en daar en nu kan ik alles goed zien en kiezen welke ik kan pakken en welke past bij mijn outfit.  Nu alleen nog de pootjes eraan maken en daar staat hij dan in mijn kamer! Mijn nieuwe liefde!! En ik ben er zo blij mee!!!

Pandora bedelarmbandjes 

Begin dit jaar heb ik nog van mijn lieve vriend twee Pandora armbandjes gekregen en hij wist dat ik het heel leuk vond om nog meer beeldjes te krijgen. Dus hij gaf mijn vorige week een cadeau bon voor de juwelier bij hem in de buurt. En afgelopen vrijdag nam hij mij mee naar de zaak en mocht ik twee beeldjes en een stop uitzoeken!! Ik was toen helemaal blij!! Maar Pandora heeft heel veel bedeltjes en het was voor mij heel moeilijk om te kiezen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een muziek nootje , een fairy tale book en een normale stop! . Ik kom zeker nog terug om meer bedeltjes te halen maar ja ze zijn niet echt goedkoop… Hebben jullie toevallig ook Pandora of andere bedelarmbandjes ? 

Overige cadeautjes

Daarnaast ben ik nog erg goed verwent met andere cadeautjes.Zoals een bioscoopbon voor The Hunger Games ( de nieuwe film! ) , een bon voor de C&A , Een mediamarkt bon en een paar kleine schattige cadeautjes waaronder een hele fijne haarborstel , een handcrème en lip gloss..  Hieronder een foto van mijn lipgloss ( cupcake ) en handcreme ( uiltje ) . Leuk zien ze eruit hé ? .

Feestjes!

Verjaardagen daar hoort ook een feestje bij… Tenminste ik vind het altijd wel erg leuk om mijn verjaardag te vieren en leuke dingen met iedereen doen. Zo had ik besloten om met twee vriendinnen en mijn vriend te gaan uit eten in de Mol in Delft. De mol is een middeleeuws restaurant waar je bijna alles met je hand eet. En er komt ook regelmatig iemand met een gitaartje langs je tafel om liedjes voor je te gaan spelen!! Erg gezellig dus!! Hieronder een foto collage van zaterdag! Diegene die naast mij staat in het wit waren onze bediendes voor die avond…

Ik ben dus aardig goed verwent en ben helemaal blij met mijn cadeautjes!!! En staat er voor jullie nog wat op het verlanglijstje ? Wat je heel graag wil hebben? 

Liefs ,
Joor
p.s Nog super bedankt voor alle lieve felicitaties !!! Super leuk!!!! 

51 gedachtes over “Wat ik zou graag willen hebben..

  1. Ziet er echt leuk uit, als een top dag! Leuke cadeautjes heb je gehad.
    Ik heb ooit wel eens een bedelarmbandje gehad maar ik kan daar gewoon niet zo goed tegen al die bedeltjes die alle kanten op gaan, haha 😛

    Ik ben nog even niet jarig en kerst is eerst maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik even nog niet zo goed weet wat ik voor kerst zou willen hebben.. denk cadeaubon om kleding te shoppen in de primark ofzo.. 😛 Ik weet het nog niet maar heb nog heel even bedenk tijd ^^

  2. Heel heel heel heeeeeeel erg gefeliciteerd en je bent lekker verwend geweldig 🙊🙈🙉 en wat staat er op mijn lijstje? Een nieuwe pees (draadje dat tussen 2 grote latten moet met boogschieten) en geld.

    Maar heel erg gefeliciteerd nog🙊🙈🙉😍😘💕💖🙊🙉🙈

Geef een reactie

