Creëer je eigen style!

 

Lieve Lezers , 
Vandaag een nieuwe blog en het gaat namelijk over je eigen style !! Verder wou ik nog iets kwijt voordat je 
gaat lezen aan deze blog dat ik vandaag een cursus medicatie heb en daarbij ook nog examen doe… 
Heel erg spannend en ik vind het zo eng!!!! Ik wil het zo graag halen!!! En de afgelopen tijd was het druk met leren 
en oefenen op mijn werk.. Hopelijk gaat het goed…. Morgen horen jullie alles erover in mijn week overzicht!!! 
En nu dus een blog over kleding en stylen….  

————————————————————————————————-

Zoals de titel al zegt creëer je eigen style. Doe wat jij het fijnst vindt om te dragen. Je hoeft nooit met de trend mee te gaan. Als je alleen maar broeken draagt. Waarom niet? Of alleen jurken en rokken. Who Cares ? . Zolang jij je maar veilig en fijn voelt in kleding wat je draagt.. En hoe creëer je dan je eigen style? Door wie laat je inspireren? .

Zelfvertrouwen en veiligheid 

Vroeger was ik zo onzeker over mij zelf en ik durfde nooit wat ‘ aparte ‘ kleding te dragen. Voelde me vroeger zo niet zeker dat ik gewoon altijd een spijkerbroek droeg met een simpele shirt. Durfde niet echt mij zelf te zijn. En was bang dat andere mensen wat van mijn kleding zouden gaan zeggen. Wat zullen zeggen ? En zullen ze me belachelijk maken om mijn kleding? . Dit heeft echter mijn hele school periode geduurd totdat ik een aantal jaren geleden besefte dat ik gewoon kleding moest gaan dragen wat ik zelf leuk en prettig en natuurlijk veilig in voel. Dus toen kwamen de dingen naar boven waarvan ik helemaal gek van geworden ben. Sindsdien draag ik gewoon kleren wat ik zelf wil. Ongeacht wat mensen van mij denken.

Style icoon 

Een style icoon, iemand waar ik naar kijk en wie ik bewonder qua kleding en hoe ze het combineert met kleding. Ik ben gek van een bepaalde personen die zich super leuk kleden en waarvan ik echt denk ze zien er ook nog super leuk uit!!! Hieronder drie foto’s van mijn favoriete style iconen!! Genaamd Pink , Blake Lively en Lauren Conrad!

Deze dames inspireren mij heel erg qua keuzes voor kleding en als ik wat voorbij zie op internet denk ik hé dat kan ik ook gebruiken bij mijn eigen kleding. Toch fijn dat internet bestaat!!! Maar deze drie dames ben ik zoiezo een grote fan!!! En wat zijn jullie Style iconen? 

Inspiraties op Weheartit.com !!! 

Dit vind ik zo handig dat je al je inspiraties op pinterest of op we heart it.com kan kijken!! En veel foto’s met fashion en stylen! Echt super leuk!!! Daarom heb ik voor jullie een paar inspirerende foto’s op we heart it die ik heel erg tof vind!!! Dus kijk je mee ?

Dus even om terug te komen draag wat je wil dragen!! Ik moet dit ook vaak tegen mezelf zeggen en het lukt wel aardig… hoop ik! 🙂 . Maar ik ben sinds een paar maanden heel erg gek op fashion en stylen en ik hou ervan om te creëren weer nieuwe looks. Dus hopelijk snel weer een paar outfits van mij hier op mijn blog!!!

Liefs ,
Joor

16 gedachtes over “Creëer je eigen style!

  1. Hmmm wat een leuk artikel, ik moet wel even over de reactie nadenken die ik ging geven, en een aantal kritische vragen aan mijzelf stellen…mijn stijl? tja, eigenlijk heb ik nog nooit aan mode rages meegedaan, als puber ook niet! Niet op het gebied als kleding, haar en make up…vroeger was dat wel veel lastiger als nu, moest ik echt meer naar zoeken en hierdoor kocht ik veel kleding in de second hands store in Rotterdam ( 50er jaren kleding )…
    een eigen stijl ontwikkel je in de loop van de jaren en word het meer een comfort zone..Ik denk dat ik mijzelf in iets heel trendy’s, momenteel niet prettig meer zou voelen…het zou dan geen eigen bewust lkeuze zijn , maar meer iets omdat iedereen het draagt!…

  2. ik ben een broeken type.. voel ik me het fijnst in, al vind ik al die jurkjes altijd leuk en heb ik een aantal exemplaren in de kast hangen.. mijn grootste probleem met jurkjes en rokjes is dat ik nooit de goede schoenen lijk te hebben om er onder te dragen.. drama!

  3. Leuk artikel! Ik draag denk ik pas sinds een jaar pas echt wat ik zelf heel leuk vind. Daarvoor droeg ik thuis gewoon alles wat ik wilde dragen, maar naar school nooit. Dan liep ik altijd maar in jeans en een shirt rond, omdat mensen gelijk commentaar gingen geven zodra ik een keer een rok aanhad en ik had absoluut geen zin om zo op te vallen. Maar opeens kwam er een moment waarop ik gewoon dacht: pech, ik doe gewoon waar ik zelf zin in heb. Ik denk dat ik gewoon wat meer zelfvertrouwen heb gekregen. Nu draag ik bijna elke dag rokjes en jurkjes, vaak met een blazer of een leuk vestje en enkellaarsjes. En inmiddels is iedereen er ook gewoon aan gewend en krijg ik er juist heel positieve reacties op. Ik denk dat het ook vaak gewoon zo is dat mensen het al snel als iets negatiefs zien als ze een reactie krijgen op een outfit. Dat deed ik tenminste steeds. Als iemand zei “goh Saar, een rokje aan?” dan zag ik dat als iets negatiefs, terwijl achteraf juist bleek dat ze het juist heel positief vonden als ik een keer wat anders droeg. Dus durf gewoon je eigen stijl te hebben en wees er trots op 🙂 Zo, even een heel verhaal, haha. Succes met je cursus en examen!

  4. Super leuk! Vroeger durfde ik ook nooit te dragen wat ik wilde. Altijd bang voor reacties van anderen en soms kocht ik iets gewoon niet, omdat ik meteen dacht aan de reacties. Nu heb ik denk ik wel echt mijn eigen style ontwikkeld en ik ben blij dat ik het durf te dragen 😀

Geef een reactie

