#personal week update!

Lieve lezers ,

Het is weer Zaterdag en tijd voor een week overzicht! Het was voor mij echt een hectische week met up en downs , cursus medicatie die ik volgde met examens en nog tussen door nog werken en bloggen en mijn zieke vriendin die heel veel pijn heeft ondersteunen en afleiding geven. En ik mocht deze week eindelijk vertellen wat ik voor een tijdje geheim moest bewaren!! Ben je nieuwsgierig?

Maandag 24 november 

Vandaag moest ik eens gaan werken. Dus om zes uur klonk mijn wekker op mijn telefoon. Ik was behoorlijk moe van het weekend en ik had moeite om op te staan! Even snel ontbeten en omgekleed en nog met de hond gewandeld en daarna richting mijn werk gegaan. Na mijn werk heb ik echt niet veel gedaan. Aangezien ik zo moe en lui en nergens zin in had. In de avond met mijn moeder naar CSI gekeken op tv en daarna lekker op tijd mijn nest in.

Dinsdag 25 november

Vandaag was het mijn vrije dag en kon ik redelijk uitslapen. Alleen wanneer ik wakker werd had ik meteen al last van mijn keel en ik begon te snotteren. Dan weet ik al genoeg. Ik ben verkouden! Ik ben in de ochtend ( tegen 12 uur  ) met M naar de sportschool gegaan. We hebben goed ons best gedaan. En daarna nam ik afscheid van haar en ik ging naar huis. Even wat thuis dingen doen en daarna ging ik op ziekenbezoek bij een vriendin die enorm veel last heeft van haar handen. Het is een lang verhaal maar ze heeft nu ook morfine en is vooral erg suf en duf van al deze medicatie! Dus ik kwam haar even opvrolijken. En ik was vandaag onwijs dik gestrest vanwege aankomende vrijdag. Dan heb ik mijn cursus medicatie en ik ben zo zenuwachtig ervoor. Ik ga dingen in mijn hoofd halen… wat eigenlijk niet goed is… Maar goed na veel gepraat met iedereen ben ik in de avond op tijd naar bed gegaan.

Woensdag 26 november

Vandaag moest ik weer werken en mijn wekker ging om zes uur af. Ik had echt een slechte nacht gehad. Heb gesnotterd en gekucht en heb me 1000 keer omgedraaid in bed. Werd telkens wakker en viel weer in slaap en zo ging het de hele nacht door. Dus ik was best duf en suf wanneer ik in de badkamer stond om mij op te frissen. Maar het werken ging wel goed. Ik heb nog extra dingen geoefend voor mijn cursus aanstaande vrijdag. Ben daarna naar huis gegaan. Thuis even wat achter de computer gezeten. Blogs gelezen en zelf een nieuwe gemaakt. En daarna met mijn moeder boodschappen wezen doen. Rond half vijf kwam een vriendin van mij A langs om mee te eten. Was erg gezellig en we hebben zelfs nog even op de WII gespeeld. Just Dance 2014 en Just dance 4.. Kennen jullie dat? . Zo leuk spel om met meerdere te spelen!!! Na het eten gingen we naar de sportschool want we hadden ons opgegeven voor een lesje ‘Sha’bam ‘.  Lekker weer dansen en bewegen op leuke muziek!!! We hadden er zin in!! Binnenkort zal ik ook laten zien wat Sha’bam is…. Na drie kwartier was het alweer voorbij en was het tijd om weer naar huis te gaan. Thuis heb ik nog even wat blogs gelezen met een kop thee met honing! Bah nog steeds erg last van verkouden…. En daarna ben ik mijn bed ingedoken.

Donderdag 27 november

YES Vandaag mag ik het eindelijk zeggen wat ik in mijn vorige week update zei dat ik een geheim had….. Maar om even tegen jullie te zeggen ik heb 2 broers en een zus. Mijn oudste broer is al getrouwd en heeft al een kind ( van 2 jaar  ) . Maar een paar weken geleden vertelde ze ons aan de rest van de familie dat ze nog een kind krijgen in JUNI! Wauw !!! Ik ben helemaal blij net als de rest van de familie!!! Vandaag overigens werd ik rond half negen wakker. Heb toen mijn laptop aangezet en als eerst met een kop thee wat blogs gelezen en gereageerd. Morgen heb ik die cursus en ik vind het nogal spannend!!! 😦 . Om elf uur ging ik weer met M sporten in de sport school. Was wel even lekker om weer voluit te gaan sporten. En het gaat steeds beter met de krachtoefeningen. Ik doe nu steeds zwaardere oefeningen. Daarnaast wilde ik ook weer meedoen met buikspierkwartier alleen onze geliefde Pim was druk bezig dus ik dacht ik ga maar alvast beginnen. Dus een matje klaarleggen en M lag tegenover mij en die ging mij nadoen met de oefeningen.. Best komisch om te zien. Totdat Pim opeens bij ons kwam staan en zei dat hij eraan komt om buikspier kwartier les te geven. En toen moest ik opeens les geven… tien minuten lang buikspieren trainen en oefeningen laten doen. Het ging eigenlijk best lekker!! Haha .. Nieuw geboren talent? 😛 .

Daarna na het sporten heb ik in de middag mijn moeder naar haar werk gebracht en ben ik daarna met de auto naar Zoetermeer gereden. Ik besloot om zelf even naar de primark te gaan. Maar wanneer ik in de primark was  voelde ik me niet echt lekker dus ik was er ook weer helaas snel uit …. Best jammer want primark vind ik zo leuk om te shoppen!!! Heb toen nog bij de kruidvat een doosje gekocht voor om smokey eyes te kunnen doen en mini lipgloss van Essence nieuwe lijn!!! En….. nog mijn boeken bon gebruikt bij de boekhandel en heb daar het boek van Bridget Jones en een kleurenboek voor volwassenen gekocht!!! Toch wel geslaagd dagje!! En nog als afsluiter even een lekkere gezonde smoothie gehaald in een onbekende winkel nog voor me. Daarna ben ik met de auto verder gereden naar mijn vriend en heb daar op hem gewacht totdat hij thuis kwam. We hebben samen gegeten en ben daarna naar huis gegaan. Nog even onderweg gestopt bij mijn vriendin die nog steeds suf is van de morfine en die heeft zoveel pijn nog aan haar handen / armen. Heb haar ook wat lees voer gegeven.  Na even gebleven te zijn bij haar en nog haar nieuwe vlam ontmoet ben ik naar huis gegaan. Daar nog even wat dingen bij elkaar geraapt voor de cursus en spullen ingepakt. En daarna gauw het bed ingedoken want morgen moet ik weer vroeg op en na mijn werk moet ik direct door naar Rotterdam!! AAAG ik vind het zo spannend!!!!!!!!!!!!!!

 Vrijdag 28 november

Vandaag was het de dag dat ik de beruchte cursus had en waarbij ik hopelijk een certificaat krijg op het einde… Ik had gelukkig wel fijn geslapen. Maar was wel extra vroeg uit me bed gekropen. Rond half zeven ging ik met de auto naar mijn werk. Daar heb ik gewerkt tot half elf en ben daarna met de auto naar Rotterdam gescheurd. Was op zich wel snel in Rotterdam binnen 40 minuten. Maar de parkeergarage in Rotterdam kon ik nergens vinden. Dus ik reed rondjes en rondjes op zoek naar een parkeergarage. Uiteindelijk eentje gevonden. En het was nog dichtbij de cursus gebouw ook !!! Ik was geloof ik niet de enige die op tijd was er waren er nog meer cursisten bij die vroeg waren. Dus even gekletst met elkaar voordat we aan de slag gingen. Het was een fijne middag met veel informatie en vond het zo interessant!! De middag vloog voorbij en… ik kreeg uiteindelijk mijn certificaat!!

Ik ben er super blij mee!!! Na die weken geleerd en geoefend op mijn werk eindelijk in bezit!!! Na het geleer en gestudeer kan ik weer ook richten op bloggen!! En ik heb ook nog heel leuk nieuws gisteren gekregen dat ik samen ga werken met een kleding winkel!!! Dus binnenkort komt er een blog over een kleding winkel!!! Ben nog extreem blij dat ik ben gevraagd!!! Mijn weekend kan goed beginnen met dit leuke nieuwtjes!!! Straks lekker met mijn vriend uit eten om te vieren dat ik mijn certificaat heb gehaald!!!

En…. Gaan jullie nog wat doen dit weekend?
Alvast een fijn weekend toegewenst !!!

Liefs ,
Joor

22 gedachtes over “#personal week update!

  1. Gefeliciteerd met het behalen van je certificaat! Leuke week, alleen jammer dat je zo verkouden was. Het weer helpt helaas ook niet echt mee!
    Ik hoop dit weekend samen met mijn jongste broertje de gezinsauto te maken, zodat we volgend weekend lekker een dagje weg kunnen naar Essen!
    Jij ook een heel fijn weekend!

    xx

  2. Gefeliciteerd met het behalen van je certificaat.maar ook met het leuke nieuws dat er een klein neefje of nichtje bij gaat komen in de familie…Je hebt een mega drukke, hectische week achter de rug, maar het klinkt wel als een fijne week….leuk om te lezen, al deze dingetjes

  3. Gefeliciteerd met je certificaat! 😀 Altijd goed om zoiets in de pocket te hebben! 😀 Ook uiteraard gefeliciteerd met een opkomend nichtje/neefje! 😀
    En balen van de verkoudheid, helaas is het bij mij ook weer terug gekomen, in nog ergere maten dan ik vorige week had, dus heb mijn week ook weer vol lol beleefd! 🙂
    Fijn weekend! 😀

  4. Super leuk week verlsag weer! Gefeliciteerd met het behalen van je certificaat en met de komst van nog een nieuw familie lid:).
    Ik ga zo maar eens beginnen aan mijn huiswerk en vanavond weer werken..

Geef een reactie

