Hier is het : Cream eye shadow review!

Vorige week zagen jullie in mijn shop log over de kruidvat en de big bizar dat ik een oogschaduw had gekocht. En bij jullie reacties las ik dat jullie wel een review wilde hebben. Dus ik dacht laat ik het doen! Ik heb deze oogschaduw al een beetje getest maar ik doe het nu voor jullie!! Hieronder een review over deze oogschaduw palette!! Bij deze review ben ik er ook achter gekomen dat ik ontzettend jeuk kreeg op mijn armen… Wat het is lees je hieronder!

Cream eye shadow

Wanneer ik deze oogschaduw zag liggen in de schappen van de big bizar was ik meteen verliefd. Ik ben erg dol op de kleuren paars en glitters etc. Dus voor mij was de keus snel gemaakt ik nam hem mee naar huis!!
Uiterlijk zag er super leuk uit en er zitten twee borsteltjes ook in. Ook handig!!!
Op de foto eronder zie wat er allemaal in deze palette zit. Het is een klein langwerpig doosje maar niet zo groot. En dat is ook wel fijn dat het niet te groot is!!!
Hier was ik al blij mee. Dus ik was verder benieuwd hoe het zal zijn qua kleuren op je ogen!!!

Het resultaat op mijn arm

Dit zijn de kleuren van deze palette. En als ik het zelf mag zeggen zijn het hele leuke en mooie kleuren! En redelijk opvallend. Oh en wanneer ik de kleuren op mijn arm deed heb ik daarna heel erg last van jeuk. Dit komt waarschijnlijk ook door mijn eczeem wat ik heb. Ik denk erover om de volgende keer alleen een foto van de kleuren op mijn oog te laten zien. Zodat ik dan ook geen last heb van de jeuk. Verder vind ik deze kleurtjes echt super leuk!!! Ik ben toch enorm blij dat ik deze heb gekocht!!!

 Nu ik met de nieuwe cream eye shadow

Ik zie er niet fantastisch uit hoor…. En ik moest een paar foto’s van mezelf maken totdat deze kwam. Ik vind de kleur erg mooi wat ik op mijn ooglid heb gedaan!! En ik ben erg tevreden met deze Cream Eye shadow van de Big bizar.
Deze palette is 2,99 euro en je hebt in verschillende kleuren.. Een koopje dus en ik ben er in ieder geval tevreden mee!!

En wat vinden jullie van deze palette ?

Liefs ,
Joor

15 gedachtes over “Hier is het : Cream eye shadow review!

Geef een reactie

