Miss etam collectie!

Vandaag een blog over de winkel Miss Etam!. Ik denk dat de meeste mensen wel kennen deze winkel. Deze winkel is erg breed qua kleding.
Je hebt daar verschillende maten en veel keus! Voor ieder wat wils! Verder hebben ze een geweldige webshop! En hun service is echt goed!
Vandaag vertel ik over de aankopen die ik heb gedaan bij deze winkel ( via de webshop ) … Tenslotte het word ook kouder weer en
ik had wat warmere kleding nodig om deze winter door te komen!!!

—————————————————————————————————————-

Aankopen bij de Miss Etam 

Aangezien het kouder weer wordt besloot ik om via de webshop van Miss etam goed te neuzen om te kijken naar wat warmere kleding.
En toen kwam deze drie shirts ( zie foto hierboven ) tegen. Ik vond ze meteen leuk en vooral de linker truitje met het colletje leek me erg lekker warm.
Dus ik dacht meteen deze moet ik hebben want het zit lekker warm!!!

Deze shirt vond ik al meteen uitspringen op de webshop van de Miss Etam. Vond het zo leuk met het print
voorop van Parijs. En de achterkant ( dat ie je een beetje in de hals ) is echt leuk met blauwe strepen.
Deze shirt heeft half lange mouwen. Deze shirt kost 15 euro ,-

En dan deze roze coltrui van de Miss Etam. Ik zocht al een tijdje naar zo’n shirt.
En toevallig zag ik deze op de webshop.  Deze zit ook echt lekker!! En lekker warm!!
Deze coltrui kan ik perfect dragen met een zwarte skinny Jeans.  En ik kan hierbij ook wat leuke
sieraden dragen!  deze coltrui kost 10 euro ,- .

En als laatste vond ik deze grijze top print erg leuk eruit zien. En deze heeft lange mouwen!
Erg lekker voor in de winter!!! En de kleurtjes spraken me ook er aan!!!
Dat roze is een beetje dun maar de achterkant is het lekker dik.
De prijs voor deze top is 20,- .

—————————————————————————————————–

Eindresultaat

Ik ben erg tevreden met mijn aankopen ( ik show maar twee foto’s met 2 tops in plaats van drie aangezien de derde foto niet zo leuk was en je zag beetje mijn beha er door heen .. oops!! ) .  Ben erg blij met de topjes die ik via miss Etam heb besteld.
Bestellen op hun webshop is echt ook erg fijn!!! Wanneer je voor 22.00 uur besteld heb je het al de volgende dag in huis!!
En nog een voordeel is je kan ook weten hoe laat ongeveer je bestelling komt. Dus bijvoorbeeld in de ochtend of in de middag of in de avond!!
Daar ben ik zeker dik tevreden mee en natuurlijk de aankopen!!!

Ik zou echt zeker weten weer wat gaan bestellen bij de Miss Etam als ik weer wat nodig heb qua kleding!!!
Miss Etam heeft ook nu een blog klik hier om naar deze blog te gaan!
En natuurlijk hun eigen site klik hier!

Kennen jullie Miss Etam ? en zo ja hebben jullie daar al een keer kleding gekocht?

Liefs ,
Joor

23 gedachtes over “Miss etam collectie!

  1. Ik vind Miss Etam een hele fijne winkel. Leuke kleren en voor mij volop keus omdat ik een vrij neutrale smaak heb. Ook hebben ze lengtematen en dat vind ik met mijn 1.86 meter wel heel erg fijn!

  2. Ik ken miss etam maar ik koop daar nooit kleding, tis niet echt mijn style 🙂 maar mijn moeder shoppert daar wel eens! Zij vind vooral hun broeken heel fijn.

  3. Ik wilde nooit bij Miss Etam naar binnen als klein meisje en ik sloeg de laatste jaren de winkel nog steeds over… Maar een tijdje terug werd ik door hun benaderd, of ik zin had in een samenwerking… Ik had zoiets van “Mwoah”, maar ze bleken onwijs leuke dingen te hebben. Ik heb er Chelsea boots gekocht waar ik dolblij mee ben.

  4. Miss Etam staat eigenlijk best onterecht bekend als een winkel voor ‘oudere vrouwen’, want er kunnen hele leuke dingen tussen zitten! Ik kocht laatst een fluffy vest voor 35 euro die je ergens anders voor 65 euro zou kopen. Echt een fijne winkel eigenlijk!

Geef een reactie

