Persoonlijk : Week update !

Het is al weer december. Tijd gaat zo hard!! Voordat we het weten is het al weer 2015!!
En ja maandag begon december !!! Dus vandaar deze foto hierboven!!! Afgelopen week was behoorlijk hectisch en erg emotioneel. Ik was nog steeds erg verdrietig en boos op die ‘ nou ja is eigenlijk geen vriendin meer ‘.  meisje. Klik hier voor de link naar de andere blog bericht over vriendschap en over dat meisje.. Ik was beetje down en nergens zin in. Tussen door nog gewerkt en aan mijn sinterklaas cadeautje en gedicht en een onwijs gave bestelling kreeg ik binnen.. Lees je mee ?

————————————————————————————————-

Maandag 1 december

Ik sliep die zondag bij mijn vriend. Was nog behoorlijk down van dat meisje die me op Facebook allemaal nare dingen heef gezet. En ik was vandaag ook echt niet helemaal oke. Verdrietig en boos. Maar goed vandaag heb ik uitgeslapen. En besloot om het huis van mijn vriend schoon te maken. En wanneer ik me echt rot voelde heb ik het stuk geschreven over vriendschap. Wanneer ik dat af had met typen voelde ik me weer beetje oké.  In de middag ben ik met de auto naar mijn broer gegaan en naar mijn super lieve nichtje . Ik ging daar even koffie drinken en gezellig kletsen over van alles en nog wat. Mijn nichtje was nog aan het slapen maar tien minuten nadat ik binnen was gekomen besloten we om haar wakker te maken. Wanneer ze wakker was en ze mij zag was ze helemaal blij en kreeg ik allemaal kusjes en knuffels. Zo lief!!!! Ben daar tot half vijf gebleven en heb toen mijn moeder op haar werk opgehaald en zijn we daarna naar huis gereden. In de avond ben ik samen met A naar M gefietst en hebben we daar 2 films gekeken ( Mama : horror film  en Frozen : Disney film )  en uiteraard nog gepraat over het weekend. Ik ben uiteindelijk ook bij M blijven slapen. Haha ze lag naast mij en ze praat in haar slaap. Best schattig! .

 

Dinsdag 2 december

We werden pas rond half tien wakker en we moesten snel ons gaan ontbijten want M en ik gingen zoals elke dinsdag sporten bij de sportschool ‘Sport City ‘. Alleen het sporten werd snel afgekapt omdat ik me zo ellendig voelde en nergens zin meer in had en zat alleen maar aan afgelopen weekend te denken. En ja ik moest ook echt huilen in de sport school. Gelukkig was M bij mij om te troosten! Dat vond ik echt super fijn!! . We zijn toen eerder gestopt en eerder naar huis gegaan. Eind van de middag zijn M en ik naar onze ‘ zieke ‘ vriendin gegaan. I heeft erg last van haar polsen en heeft morfine en zit er ook beetje doorheen met der pijn etc. Dus we kwamen bij haar eten en zo.  Was ook erg gezellig. Alhoewel ik merkte dat ze niet echt vrolijk was. Maar ik kan het goed begrijpen met al haar morfine en andere medicatie!! Die avond ( rond half negen  ) nam ik de trein naar Delft. Want ik heb toen vandaag besloten om bij hem te slapen. Aangezien ik me nog zo rot voelde. En bij hem voelde ik me echt op mijn gemak. Dus haha nog een nacht niet thuis slapen….  Mijn vriend vond het ook erg leuk dat ik kwam en haalde mij op van station Delft.

 

Woensdag 3 december

Mijn vriend moest er al om zeven uur uit bed dus ik kon nog even 1,5 uur verder slapen. Want ik had vandaag afgesproken met een vriendin A . Ik zou bij haar gaan lunchen. En gezellig bijkletsen!! .  Ik was bij haar rond half elf. Lekker kop koffie en veel bijgepraat over van alles en nog wat. Toen rond een uurtje of twee weer in de trein terug naar huis. Onderweg zag ik allemaal lieve reacties op mijn blog over vriendschap. Dit doet me echt goed!!! Echt goed!! Wanneer ik thuis was heb ik samen met mijn moeder boodschappen gedaan en cadeautje gekocht voor Sinterklaas ( ja wij vieren Sinterklaas a.s vrijdag ) . Die avond had ik al een begin gemaakt met mijn gedicht. En ben wel op tijd naar bed gegaan omdat ik de volgende dag weer moest gaan werken.

Donderdag 4 december

Vandaag ging mijn wekker om zes uur… Veels te vroeg maar ik moest er uit! Werk aan de winkel. Ik heb helaas nog van de week te horen gekregen dat waarschijnlijk mijn certificaat niet geldig is op mijn werk. Dus dat betekent dat ik nog iets anders moet gaan doen qua opleiding of cursus op mijn werk… GRRR … ik dacht dat ik er al was… Maar nee. …..  Maar goed verder heb ik heerlijk gewerkt met lieve collega’s .  En om half twee ging ik weer samen met M naar de sportcity om te gaan sporten. En we hadden een weddenschap met Pim ( een van de sport coaches van Sport city ) . Wanneer we de taart gaven aan hem moest hij lachen. Hij wist niet dat wij echt een taart hebben gehaald… Uiteindelijk  na het sporten hebben we met Pim en andere collega’s de taart opgegeten… Oops haha nu moet ik weer terug om te gaan sporten…. Maar het was enorm gezellig met al die leuke mensen!!!  In de avond heb ik gekookt en mijn gedicht afgemaakt. Morgen nog even een cadeau voor vijf euro kopen. En ik heb mijn moeder gebracht en gehaald van haar koor… Wanneer ik in de avond thuis was heb ik nog even wat blogs gelezen en geantwoord en daarna rond half een mijn bed ingedoken.

 

Vrijdag 5 december

Vanmorgen stond ik om kwart voor negen op… want namelijk ik ging samen met M de nieuwe seizoen van The vampire diaries halen! Seizoen 5 is vandaag uit bij de media markt en wij wilde het graag vandaag halen!!! Dus we besloten om vroeg erheen te gaan! Een uur nadat de winkel open was stonden wij al voor de deur. En gelukkig hadden ze genoeg dvds en konden snel naar de kassa om het af te rekenen. En toen we buiten stonden hebben we maar even snel een foto van onze aankopen gedaan en wij waren reuze blij!!! En Aanstaande dinsdag gaan we een marathon houden… 😀 Ik heb er nu al zin in!!!

Ik moest nog na onze geweldige dvd aankoop nog wat laatste dingetjes halen voor de sinterklaas feest vanavond bij ons thuis. Ik heb er wel zin in!! Gezellig eten en cadeautjes uitpakken!! Ik ben zelf erg benieuwd wat ik krijg!! In de middag kwam mijn vriend al hier heen. En hadden wij ( ik me vriend en mijn moeder ) een heerlijke groene salade gemaakt. Iedereen maakte trouwens een gerecht… En toen we klaar waren rond vijf uur kwamen de eerste. Het was enorm gezellig en met mijn nichtje erbij ook. Na het eten gingen we de cadeautjes en gedichten uitpakken. Ik heb van de sint de dvd Brigit Jones Diary’s de eerste film gekregen en de nieuwste Shopaholic boek!!! ❤ . En ik kreeg nog wat extra’s …. van mijn jongste broertje…. want hij gaat in mei 2016 trouwen en ik kreeg een pen en een notitie boekje erbij …. En om de pen heen stond er met een papiertje geschreven : Hiermee kan je handtekeningen oefenen. Dus ik denk huh? . Ik open de notitie boekje zie ik staan : Lieve Zus wil jij mijn getuige zijn? .. IK DACHT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! haha ….. Enorm verrast en blij dat ie me vroeg!!! Zo cool en ben nog nooit getuige geweest!! 🙂 .
Het was echt verder een super avond en heel gezellig !!! 😀

En hebben jullie al sinterklaas gevierd of vieren jullie het vandaag? En zo Ja wat hebben jullie gehad? 

Liefs ,
Joor

p.s haha ik zie nu pas dat mijn blog al 3 jaar bestaat…. Wow en ik ben pas actief aan het bloggen maar 2/ 3 maanden of nog korter… en thanks naar alle lieve volgers!! 🙂

34 gedachtes over “Persoonlijk : Week update !

  1. Leuke blog! En super leuk dat je getuige mag zijn !! Klinkt wel als een zware week..! Trouwens heb je echt Mama (film) gekeken, die is zoo zoo zooo eng. Ik heb een week met het licht aan geslapen!! Ik ben ook een watje haha. Liefs!

Geef een reactie

