Mijn favoriete outfits

Lieve lezers ,

Het is alweer maandag en het weekend is weer voorbij! En start van een nieuwe week!
Vandaag een blog over mijn favoriete outfits wat ik graag draag! Ik heb volgens mij  deze nog niet getoond
hier op mijn blog maar wel op Instagram! Volg je me trouwens op Instagram? Daar laat ik ook regelmatig
mijn outfits voorbij komen….
Kijk en lees je mee naar mijn favoriete outfits?

———————————————————————————————

Allereerst begin ik met deze outfit. Mijn paarse trui is zo lekker warm!! Heerlijk voor in de winter als het heel erg koud is!
En mijn lekkere skinny jeans zit nog steeds zo heerlijk!! En eronder past precies mijn paarse hakken ( geen idee waar ik deze vandaan heb gehaald … ) maar ik vond dit wel een erg fijne outfit. Het zit lekker deze outfit!!!
Mijn paarse trui komt van de primark vandaan!
Skinny Jeans van de Vera Moda
En mijn paarse hakken weet ik eigenlijk niet meer waar ik ze vandaan heb gehaald! Maar ik ben nog steeds
heel blij met mijn hakken!!!

Mijn tweede outfit heet op mijn weheart profiel ‘concert look ‘. Ik trok dit aan toen ik naar Di-rect ging in Utrecht.
Ik wou wat anders aantrekken dan een spijkerbroek en een shirtje. Mijn All stars zijn nog steeds erg geweldig en ik draag het meeste van mijn tijd de ALL STARS! Omdat ze zo fijn zitten!!!
Mijn grijze jasje / vestje komt van de Cool cat vandaan ( ik haal bijna nooit wat daar op een enkele keer na dan.. )
Mijn zwarte top met print komt van de C&A vandaan.
Zwarte strak rokje komt toevallig ook van de Cool Cat vandaan.
Mijn panty’s komen van de Hema vandaan.
En natuurlijk mijn All stars komen van de Pro !

Ik ben zelf niet zo helemaal gek van blouses maar van deze werd ik wel stapelverliefd op! Met een leuke blazer erover heen en ik was helemaal verkocht!!  Deze blouse is ook echt lang en ik kan hem ook op een rokje dragen of andere kleding stukken.
De rood met blauwe blouse komt van de Esprit vandaan
De zwarte blazer komt van de C&A
Zwarte skinny Jeans van de Vera Moda
Blauwe hakken komen van de van Haren

Ik ken veel mensen die deze trui ook hebben.  Deze trui zit zo lekker warm!!! Echt een Musthave voor de winter! Deze zag ik in de winkel liggen en ik was ook gelijk verkocht. Lekker basis een trui en een broek en een paar all Stars….
Deze lekkere warme trui komt van de Lady Sting
Skinny Jeans van de Vera Moda
All Stars van de Pro

En ik eindig  mijn favoriete outfits met mijn lievelingsjurk! Hier ben ik zo gek van. Ik hou van jurkjes en vooral van deze! Deze zit lekker en is super schattig!! Deze kan ik eventueel ook in de winter aan! Met een warme vest en een dikke panty!
Deze outfit is helemaal compleet met mijn zwarte tas!
De zwarte / grijze jurk komt van de New Yorker
Omdat de jurk geen lange mouwen heeft heb ik iets erover heen gedaan. Deze komt van de New Yorker vandaan!
De panty’s komen van de Hema of de zeeman
En mijn zwarte schoenen komen van de Primark vandaan!!
En natuurlijk mijn zwarte tas komt van de H&M vandaan!!

—————————————————————————————

En hebben jullie een favoriete outfit wat je het liefst draagt ?

Liefs ,
Joor

30 gedachtes over “Mijn favoriete outfits

Geef een reactie

