Boek : Q&A a day

Vandaag een blog over een boek! Een speciale boek genaamd ‘ Question & Answer a day! ‘.
Dit is een Engelse boek en het is geen normaal boek. Deze heb ik al sinds januari 2014.
En ik dacht er nu overΒ om een blog over te schrijven aangezien ik dol ben op dit soort boeken!!
Kijk en lees je mee ?

————————————————————————————————–

Q&A a day boek

Dit is een boek waarin 365 vragen in staan die je elke dag moet beantwoorden. En dit doe je dan in 5 jaar. Dus eigenlijk is het een 5 jarige boek waarbij je 5 jaar lang elke dag een vraag beantwoord. Zo zie je ook of je andere antwoorden geeft op een jaar daarvoor. Of juist niet.
Ik heb deze boek gevonden via Instagram waarbij de schrijfster Chantal van Gastel een foto van dit boek liet zien. Het leek me toen erg leuk. En ik besloot om toen het te kopen.Β  En sindsdien ben ik er verkocht aan!!! En ik probeer ook echt elke dag een antwoord te geven. Soms vergeet ik het.

Begin pagina

Dit zie je als je de boek open slaat. Je kan je naam erin zetten. Zoals je op deze foto ziet heb ik mijn eigen naam erin staan.
En ik vind de vormgeving van dit boek erg leuk. De stijl is Potter style. Echt super leuk!!!

Inhoud

Hierboven zie je een voorbeeld hoe je een vraag kan beantwoorden. En hoe het er uitziet van binnen!!! Toevallig had ik in september deze twee dagen vergeten in te vullen.. Oops!!! Alles is wel in het Engels. Maar voor de rest ben ik erg blij met dit boek!!! En ik hou wel van dit soort boeken!!!
Ik heb deze boek besteld op bol.com voor de prijs 14,99 en als je hem voor 23.00 uur besteld heb je hem al morgen in huis!!! Dat is toch beter?

En kennen jullie dit boek ? Zo ja wat vind je er van ? … En nog iets is er nog een ander boek wat leuk is om te schrijven / tekenen / kleuren ? Laat het mij weten via de reacties!

Liefs ,
Joor

28 gedachtes over “Boek : Q&A a day

  1. Klinkt grappig alleen wat ik dan persoonlijk minder vind is dat als je een jaar verder bent op dezelfde datum dat je dan gewoon het antwoord ziet wat je het jaar ervoor hebt opgeschreven, en ik denk dat dat je antwoord nog wel eens kan beΓ―nvloeden! Maar dat kan ik natuurlijk fout hebben, maar dat is wat ik zou denken. Verder kende ik het boek niet! πŸ˜€

Geef een reactie

