Heerlijk zo’n vakantie!

Je kent het vast wel dat heerlijke gevoel als je op vakantie bent , geen stress  en niks moet.
Heerlijk toch ? . En even helemaal in een andere wereld en niet aan thuis denken.
Binnenkort ga ik op vakantie en daar verheug ik me heel erg op!!

———————————————————————————————

Het idee al dat je lekker in je bikini op het strand ligt met 25 graden!!! En lekker het verkoelde water
bij je benen voelt. Terwijl de rest van Nederland bibbert van de kou in de winter zit jij lekker in het warme
weer met je zonnebrilletje op…

Dat is denk ik het fijnste van vakantie vieren. Dat je lekker relaxt kan zijn en lekker vrij bent in wat je gaat doen.
Wanneer ik zelf relaxt ben dan heb ik ook echt weinig of geen last van mijn eczeem ( ik heb sinds lange tijd erg last van eczeem en ik zit vaak genoeg onder met rode plekken en heb heel veel last van jeuk ) . En door vakanties word ik vaak rustiger en minder gestrest ( door stress krijg ik vaak ook enorme rode plekken op mijn lichaam en dan ga ik uiteindelijk ook krabben ) .

Ik ga samen met mijn vriend 10 dagen lekker weg. We waren op zoek naar een leuke bestemming waar het rond de wintertijd erg mooi weer is en een aangenaam temperatuur . En zo kwamen we uit op Kaapverdië. Het heet eigenlijk Kaapverdische eilanden en zijn een aantal losse eilanden bij elkaar. En er is ook een vulkaan op een van deze eilanden die gedoofd is en je kan daar heen om op de krater te lopen etc. En je kan nog veel meer activiteiten doen daar.
Op de foto hieronder zie je een plaatje waar Kaapverdische eilanden liggen. Het ligt dus aantal kilometers of misschien wel 1000 kilometers verwijderd van Gambia.

 

Zie het al helemaal voor me … ik lekker op een hangmatje liggen bij dit mooie blauwe water! En prachtige witte stranden!!
Nog even wachten dus!!! We waren dit jaar nog niet echt op vakantie geweest dus vandaar dat we deze trip hebben geboekt.
Even lekker met z’n tweeën weg!!! Ik zit al te bedenken nu al wat ik allemaal ga meenemen. Gelukkig hebben we ook ruim bagage dus ik kan best wel wat kleding meenemen ( 20 kg ruim bagage ) . En wanneer ik 10 dagen ben komen er ook geen blogs …
Dus dan weet je het alvast! En uiteraard komt er een vakantie blog over Kaapverdië!!!

En zijn jullie nog op vakantie geweest? en wat is je favoriete vakantie land?
Liefs ,
Joor

25 gedachtes over “Heerlijk zo’n vakantie!

  1. Ohh wat heerlijk! Ik ben echt jaloers haha! Van dit weer hier word je namelijk totaal niet blij 😦 ik heb ook een tijdje gekeken om nog op vakantie te gaan en ook naar Kaapverdië! Lijkt me heerlijk. Heel veel plezier alvast!!

  2. Wauw lekker meid 🙂 Geniet ervan! En het komt mij bekend voor met eczeem en allergieën 🙂 Daar is idd rust, en een heel ander klimaat 😉 Geniet samen lekker!!!!! Liefs PS. Hoeveel graden is het daar?

Geef een reactie

