Persoonlijke weekupdate #6

Personal weekupdate #6

Lieve lezers / volgers ,

Vandaag is het weer tijd voor een week update!! Ik vind het nog steeds heel tof om het bij te houden!
Deze week was het een week van het werken ( vier dagen achter elkaar gewerkt ) , uit eten geweest ,
gesport 2 x met M , naar mijn vriend en naar een concert van Only Seven Left geweest. Kijk en lees je mee ?

———————————————————————————————————–

Maandag 15 december

1 ) Vanmorgen moest ik vroeg op… En had de halve nacht wakker gelegen omdat ik zo aan het hoesten was. Dus ik nam mijn warmhoud beker met thee + honing erin mee naar mijn werk in de auto! Heel handig mijn warmhoud beker!! Heel ideaal voor in de auto of voor onderweg!
2 ) In de middag toen het droog weer was ben ik samen met mijn hond Bo over ons eiland gelopen.  Hij kon even lekker z’n ei kwijt!!
3 )  Met mijn moeder hoest drank gehaald voor mijn keel. Wat ranzig spul is het !!! Maar het werkt wel tegen het hoesten!!!
4 ) In de avond heerlijk mijn Primark pyjama aan en mijn lekkere warm honden pantoffels aan!!

 

Dinsdag 16 december

 

1 ) Mijn ontbijt voor de vroege morgen!! Ik drink en koffie en een kop thee erbij aangezien mijn hoesten nog niet opgehouden is.  En een boterham met kipfilet.
2 ) Mijn moeder moest naar de bedrijfsarts en ik heb haar gebracht en was daar in de hal aan het wachten met een smerige kop koffie. BAH! 😦 .
3 ) Ik zag op vele blogs deze body mist van Victoria Secret en zag hem bij de Etos en had hem gelijk gekocht! Morgen uitproberen!!! Ben in ieder geval blij ermee!
4 ) Zelf gemaakte Lasagne met twee sauzen ( een rode en een witte ) . Wat was dat enorm lekker!! ❤

 

Woensdag 17 december

 

1 ) Na mijn werk  ( rond 13.00 uur ) heb ik geluncht en ondertussen wat blogs gelezen op de computer!
2 ) Mijn outfit van deze dag! Mijn lekkere warme jurkje van de Vera Moda met mijn warme beenwarmers en natuurlijk mijn geweldige zwarte schoenen!
3 ) Voor dat ik ging uit eten in Utrecht ging ik nog even de Action binnen. Aangezien ik hier veel leuke dingen zag wat je kan halen bij de Action maar helaas ik heb ze niet kunnen vinden. Volgende keer beter!
4 ) Ik ging uit eten met een goeie vriend van mij bij Sumo. Kennen jullie Sumo ? Dat is een restaurant met ‘aantal rondes ‘.  Je kan kiezen tussen allemaal kleine gerechten. Je mag maximaal vier gerechten per keer bestellen. En wat je niet op kan moet je betalen…. Klik hier voor de site!

Donderdag 18 december

1 ) Het eerste wat ik vanmorgen deed was heerlijk onder de douche! Altijd erg lekker om wakker te worden onder de warme douche!
2 ) Na het douchen heerlijk een bak koffie! Heerlijk!! Zonder koffie word ik niet wakker!!
3 ) Ik had per ongeluk in de middag vanaf delft de verkeerde bus genomen en bij een verkeerde halte uitgestapt. Dus ik moest een heel stuk terug lopen naar Den Hoorn.. Oops!!!
4 ) Toen ik bij mijn vriend was kreeg ik deze beker van zijn kerstpakket.. Dit is een salade beker waarmee je handig onderweg een salade kan eten! Ik hou van salades en dit is perfect!!!

Vrijdag 19 december

1 ) Op mijn vrije dag werd ik helaas erg vroeg wakker. Mijn vriend was al net de deur uit toen ik besloot om uit bed te gaan. Ik was echt klaar wakker.
2 ) Toen heb ik maar met een lekkere warme deken op de bank gezeten en Netflix aangezet en verder gekeken naar Gossip Girl en ik zag tot mijn grote verbazing een nieuwe aflevering van Pretty Little Liars !!! ❤ die heb ik ook uiteraard gekeken!! Spannend!!!
3 ) In de avond ging ik samen met A uit eten in een steakhouse in Den Haag. ik nam voor de verandering een lekker stukje zalm! Jammie!!
4 ) A en ik zijn vanavond naar Only Seven left geweest in het paard van Troje in Den haag. Deze band houdt na zaterdag op met bestaan en hadden vrijdag en Zaterdag hun laatste optreden. Ze hadden ook een geweldige voorprogramma. Zoals deze foto stonden we met de bassist van Charmplay ( echt een hele toffe band met leuke muziek! ) op de foto met hun band logo op onze nou ja borst.. Moest van hem… 😛 . We hadden echt een geweldige avond gehad!! Zeker dat ik Charmplay nog een keer ga checken wanneer ze in de buurt spelen. En Only seven left ? .. Aach ze waren wel goed maar ik was niet echt een fan van ze. En ik kwam trouwens ook nog Hubrecht Tom en Laurens van Destine tegen…

En hoe was jullie week ? Nog wat leuks gedaan ?

Liefs ,
Joor
p.s thanks nog voor alle lieve reacties op mijn blog van gisteren over die jurkjes!!

33 gedachtes over “Persoonlijke weekupdate #6

Geef een reactie

