Personal week update #7

Lieve lezers ,

Vandaag weer een nieuwe update !!! En het is wel een bijzondere week want… Er zaten twee kerst dagen tussen!!
Deze week was best wel druk !! Een weekendje weg geboekt , gewerkt 2 dagen , naar me vriend gegaan voor 2 dagen ,
kerst gevierd met schoonfamilie en eigen familie en met mijn vriend wezen wokken!!
Kijk en lees je mee ?

—————————————————————————————————————

Maandag 22 december

1 ) Maandag ochtend rolde ik uit bed bij mijn vriend en wanneer ik in de woonkamer kwam zat onze lieve konijn ( Blacky ) op mij te wachten
en haar lege voerbak. Schattig hé ?
2 ) Als ontbijt had ik nog een andere deel van de salade die ik zondag had gemaakt over. En het smaakte nog heerlijk!!!
3 ) Ik ging lunchen die middag bij mijn vriendin A . Ze had een heerlijk stokbrood  ( vers van de bakker ) gehaald!! En uiteraard
bij gekletst!!
4 ) En A en ik hebben voor in 2015 een weekendje weg geboekt naar DUBLIN!! We zijn er super blij mee en we kunnen beide niet wachten
om te gaan.  Ik ben heel erg benieuwd hoe het daar zou gaan zijn!!!

Dinsdag 23 december

1 ) Vandaag moest ik weer werken en als ontbijt om zes uur had ik een salade nog van gisteren avond. Een heerlijke salade en zeker voedzaam want ik had vanmorgen pas tegen tien uur half elf zin in om wat te snacken!!!
2 ) Nadat ik gewerkt had heb ik mijn kerstpakket opgehaald. En ik vind zelf een erg leuke pakket gekregen!! uiteraard zie je ook een Tony chocolade…
Ben erg benieuwd en toevallig is het melk hazelnoot… Ben benieuwd hoe deze chocolade is!!!
3 ) Na het werken heb ik mijn moeder opgehaald en zijn we naar een groot winkelcentrum gegaan om daar eerst te lunchen en daarna de winkels in te duiken. Zoals jullie nog weten mijn moeder zit nog steeds in de rolstoel… Dus ik heb haar geduwd de hele tijd. En ik heb eindelijk een cadeautje voor me vriend gehaald. En zelf nog een This is me boek gekocht!! Deze boek zal ik binnenkort ook op mijn blog zetten!!! Dit is een Doe boek!!
4 ) Na het shoppen was ik zo moe en teveel aan mijn hoofd dat ik besloten heb om samen met mijn hond te gaan hardlopen. Was erg lekker weer!! En na drie kwartier was ik weer thuis!

 Woensdag 24 december

1 ) Vanmorgen had ik gewerkt en toen ik thuis weer was heb ik samen met mijn vader eindelijk de kerstboom van zolder afgehaald. Oops haha beetje laat maar goed. Mijn moeder gaat zelf deze avond de kerstboom op tuigen.
2 ) Rond een uurtje of 3 ben ik met de trein richting mijn vriend gegaan en nam 3 tassen mee.. Daar zit ook 2 kerstjurkjes in en make-up en schoenen etc… Ik moet toch wel beetje mooi eruit zien met kerst toch? …
3 ) In de trein besloot ik om mijn nieuwe boek This is Me te gebruiken … Met wat stiften die ik kon lenen van mijn moeder en uiteraard mijn muziek op…
4 ) Die avond heb ik voor dat All you need is love begon mijn nachtkastje mijn la opgeruimd en ik heb een mandje gekregen van mijn vriend om al mijn make-up erin te doen!! Erg handig!!! Nu hoef ik ook niet al mijn make-up mee te sleuren en kan ik een deel daar laten en een deel bij mijn ouders thuis!!!

Donderdag 25 december

 

1 ) Happy XMAS! Omdat het vandaag eerste kerstdag is besloot ik om wat meer foto’s te laten zien aan jullie hoe ik mijn eerste kerstdag doorkom!! Mijn vriend en ik besloten om voor een bepaald bedrag een cadeautje plus gedicht te geven aan elkaar! En zo kreeg ik een prinsessen tasje met cadeautjes erin!! Schattig hé ?
2 ) En dit was de inhoud van het tasje! Namelijk een klein borsteltje waarmee je haren van je gewone borstel eraf kan halen! Heel handig!!! Ook kreeg ik een spons om mijn make-up op te doen ( zoals blush of powder etc. ) . En ik kreeg een boekje over gezonde smoothies!! Jammie!!! En als laatste een paar roze handschoenen die ik ook kan gebruiken om mijn telefoon te whatsappen etc zonder dat ik mijn handschoenen uit hoef te doen!! Ik ben echt blij ermee met deze gadgets!
Voor diegene die zich afvragen wat ik hem gegeven heb ? Nou dat is een bordspel namelijk Mens erger je niet! Die had ie nog niet…  en wij houden van gezelschapspellen spelen!
3 ) En dit is mijn rode jurkje die ik aan had vandaag! Bedankt nog voor jullie tips en meningen over welke jurk ik met kerst zou aantrekken. Voor diegene die het gemist hebben kan je het hier terug lezen!  Ik had ook mijn rode lipstick op! En bleef nog heel lang zitten!! Daar ben ik zo blij mee!!
4 ) Even een selfie van mijn vriend en ik! We waren aan het wachten op de bus op weg naar mijn schoonfamilie!! Bussen rijden op eerste kerst dag hier maar om het uur… Tja feestdagen hé ? … Het was overigens heel erg gezellig !! Haha ze dronken daar al bier om een uur… oops en wij dan maar ook gezellig meedoen! Mijn vriend dronk bier en ik wijn….
5 ) Toen we thuis weer kwamen besloten we om de tijd te doden met het spelletje Mens Erger je Niet. Haha ik won natuurlijk! En mijn vriend kon niet echt goed tegen z’n verlies… Dus hij was chagerijnig… oops!
6 ) Rond tien over zeven namen we de fiets richting Delft en gingen we naar het Wok Restaurant toe.  Daar was het al aardig druk maar we hadden gereserveerd dus we konden zo op onze plek zitten. Heerlijk daar gegeten !!! En een goede afsluiting van de eerste kerst dag!

Vrijdag 26 december

 

1 ) Wat een poepie is het ook ons konijn! ( haha ik ben nog steeds dol op ons konijn! ) haha ik was net wakker…
2 ) Heerlijk een selfie maken met afbakbroodjes van de plus!! Heerlijk begin!!
3 ) een paar uur later de auto volgestopt met spullen van mij in mijn vriend z’n auto op weg naar mijn ouders!!
4 ) In de middag samen met mijn vriend en moeder een overheerlijke cheesecake in glaasje gemaakt!!
5 ) samen met mijn vriend onze hond uitgelaten!
6 ) En dan een overheerlijke dinner met de familie en aanhang! En uiteraard mijn nichtje was er weer bij!!

———————————————————————————————————————

Dat was mijn week… Hoe was jullie week ? En leuke kerst gevierd ? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan met de kerst? 

Liefs ,
Joor

35 gedachtes over “Personal week update #7

  1. wat een leuke week heb je zo te zien gehad, de fotos zijn echt super…
    zelf denk ik dat je je prima gaat vermaken in Dublin, het is namelijk zo een heerlijke stad om te zijn, te shoppen en dingen te ontdekken…

Geef een reactie

