boek review : This is me!

 

Zoals misschien sommige al weten heb ik vorige week een boek gekocht namelijk ‘ This is me ‘.  Dit boek had ik ook meteen op instagram gezet omdat ik zo blij er mee was. Dit is een schrijf , teken en plakboek!! Ben je al nieuwsgierig wat voor soort boek het is ? Ik heb een paar foto’s gemaakt om je beetje indruk te geven het boek eruit ziet!!! Kijk je mee ?

Dit is het voorkant van het boek… En een voordeel het is allemaal in het Nederlands dus dat is mooi toch ? . In dit boek laat je alle creativiteit los in het boek. Ik vind dit zelf persoonlijk erg leuk!! Dan kan je zelf bepalen wat je plakt tekent of schrijft!!! Ik vind ook persoonlijk heel mooi de voorkant en hoe de inhoud van het boek is!

Ik ben zelf nog niet echt begonnen aan het boek omdat ik nog niet echt de materialen heb om te beginnen maar zodra ik deze heb ga ik aan de slag!!! Je ziet dus op deze foto wat voor onderwerpen er in het boek voorkomen. Zo kan je kijken of dit boek wat voor je is.. of misschien wel niet!!
Je moet er maar van houden al die creativiteit !!!

Waarom heb ik dit boek gekocht ? Nou haha eigenlijk heel simpel omdat ik heel tof vind om dit soort boeken te kopen en al mijn creativiteit er op los te slaan in het boek!!! Ik was erg nieuwsgierig naar dit boek en had hem ook meteen gekocht in de winkel!!!
Voor mensen die dit soort boeken leuk vinden is dit zeker ook een aanrader!!!!

Dit is ook erg handig om te lezen… want dan kan je beetje zoeken naar de juiste materialen voor het boek. Maar uiteraard kan je zelf ook andere materialen gebruiken. Wat jij wilt! Tenslotte is het jou boek!!!

Dit is een van de eerste pagina’s  in het boek. Wat mijn bedoeling is voor dit boek is namelijk wat meer creativiteit te uiten en dan vooral in het boek te laten zien. Ik heb wel creativiteit maar met dit boek helpt het me om meer te laten zien wat ik in huis heb. En ik vind het zo leuk om bezig te zijn met knippen plakken schrijven en tekenen!!!

Tenslotte ik ben er super blij mee en ik ga heel snel aan de slag met dit boek!! Overigens als je het boek hebt je en je wilt beginnen kan je gewoon op elke pagina beginnen wat je wil. Er zit geen volgorde aan!! Je hoeft dus ook niet per dag iets te doen.. Makkelijk toch ?
Ook handig om te weten … Waar is dit boek te koop ? Ik geef hieronder wat verkoopadresjes!

Bruna of natuurlijk de site van de Bruna voor maar 15,95
Bij de ECI kan je hem ook kopen voor dezelfde prijs!
En uiteraard kan je hem ook via bol.com bestellen voor dezelfde prijs!!

En wat vinden jullie van dit boek ?

Liefs ,
Joor

39 gedachtes over “boek review : This is me!

Geef een reactie

