Mijn kerstoutfit & andere outfits!

Lieze lezers ,

Het is alweer 2015 een heel nieuw jaar!! En dus heb ik besloten om in het nieuwe jaar wat meer van mijn outfits te laten zien!
En ik dacht misschien waren jullie ook nog benieuwd naar wat voor jurk ik aantrok bij de kerst.. Dus binnenkort zal je meer
outfits van mij hier zijn en outfits of the day natuurlijk!!!! Ik ben enorm gek op kleding en dingen combineren dus dat wordt weer leuk om andere kleding te dragen en kijken welke mij staat en welke niet!!!
Oh en ik sta er niet helemaal charmant op de foto …. Ik zal proberen de volgende keren wat vrolijker kijken!! πŸ™‚
Kijken jullie mee naar mijn outfits ?

———————————————————————————————————————-

Outfit nummer 1

Ik hou van blauw en mijn leuke jasje kan ik prima combineren mijn Tommy Hilfiger shirt en mijn
vera moda broek en mijn leuke zwarte laarsjes!!! Dit is wel lekker Basic !!! Maar af en toe is het wel heerlijk om een simpele outfit te dragen toch?
Blauw jasje : Vera moda
Top : Tommy Hilfiger
broek : Vera Moda
Schoenen : Kens

Outfit nummer 2 ( Dit is mijn kerst outfit !!!! En nogmaals thanks voor jullie lieve reacties
op de blog wat ik schreef over wat ik nou precies aan moet gaan doen met kerst!! Nog niet gelezen?
Klik dan hier! )

Ik ben echt gek op dit jurkje en wanneer ik deze zag hangen was ik helemaal verkocht eraan!!!
Ik hou echt van dit soort jurkjes!!
Jurk : New yorker
Ketting : Primark
Zwarte Panty : H&M
Schoenen : Kens

Outfit nummer 3

Ook weer een lekkere basic outfit voor de zondag maar het zit lekker en we gingen die dag ook wandelen dus
vandaar dat ik een basic outfit koos voor de zondag!
Ik heb sinds kort deze blauwe vest met kraag in mijn bezit en ik ben er enorm blij mee!! Kon deze kopen met mijn
verjaardag’s bon!!! Ik heb eronder een lange mouwen shirt basic aan omdat het toen nog best wel koud was.
Blauwe vest met kraag : C&A
Lange mouwen shirt : The Lady Sting
Skinny jeans : Vera Moda
Schoenen : Kens

—————————————————————————————-

Dat waren mijn outfits voor vandaag en zoals je boven kon lezen binnenkort komt er meer outfits op mijn blog te staan!!
En wat vinden jullie van mijn outfits ?
En wat dragen jullie het liefst Basic of gewoon wat anders ?

Liefs ,
Joor

40 gedachtes over “Mijn kerstoutfit & andere outfits!

  1. Leuke outfits! Ik denk basic, Ik loop liever in een trui dan een jurkje. Dat heeft iedereen denk ik, haha maar optutten is ook heerlijk hoor! Leuk artikel!!! x

Geef een reactie

