The music tag!

Lieve lezers ,
Vandaag word het weer eens tijd voor een tag! Een tag die ik heb gezien op de blog van Jackleswag.
Aangezien ik ook een enorme fan ben van muziek en een onderdeel van mijn leven is geworden is het tijd dat ik deze tag ook eens ga invullen!!! Zonder muziek zou het voor mij heel erg somber zijn. Muziek maakt me aan het lachen , huilen of ik word er enorm blij van! Als ik even een dipje heb zet ik mijn Ipod op en luister heerlijk muziek om even heerlijk te ontspannen.
Kijk en lees je mee naar deze tag ?

——————————————————————————–

1) Wat is je favoriete artiest/band van dit moment?

Ik heb er eingelijk best wel wat…. Ik ben niet echt fan van een band maar meerdere. Dus laten we maar ze gaan opnoemen!
Allereerst McflyΒ  , Busted , The Vamps , One Direction , Queen , The Beatles , The Script , Scouting for girls , Sheppard , 5 seconds of summer , All Time Low , Destine , Makebelieve ,Pink ,Β The Doots , Guus Meeuwis .

2) Welke artiest/band zal je altijd goed blijven vinden?

Queen en the Beatles gewoon omdat ze super tof zijn!! En ik hou echt van bands van vroeger!!! En ik ben sinds mijn ouders fan van deze bands geworden. Ik vind het wel jammer dat ik ze niet heb live gezien met de orginele leden. Maar ja toen was ik nog niet geboren… πŸ˜› . Deze bands zullen altijd goed blijven!!!

3) Wat is voor jou het beste nummer wat ooit gemaakt is?

The Beatles met Hey Jude … Ik blijf nog even bij de ‘ oudere ‘ bands. Gewoon omdat ik vind hun muziek zo geweldig!!
Ik vind het zo heerlijk om dit nummer keihard te draaien thuis en heerlijk meezingen met dit nummer!!!

4) Wat is het meest beschamende nummer dat je in je afspeellijsten hebt staan?

Haha dit wordt een makkie. Ik heb nog spice girls erop staan… Lekker fout…. En ik heb ook nog barbie girl van Aqua…
Als ik echt zin heb om iets fout te luisteren dan zet ik deze op….

5) Wat is de top 5 van meest gespeelde nummers in je afspeellijsten?

1 ) One direction – 18
2 ) Sheppard – Geronimo
3 ) The Doots – Anywhere
4 ) All time Low – Timebomb
5 ) The Script – Superheroes

6) Wat vind je het beste album ooit gemaakt?

Beste album ooit gemaakt ?Β  ik kan echt niet kiezen!! Maar ik vind de nieuwste album van One Direction ( four ) echt geweldig goed!!! Ik vind persoonlijk nog de beste wat ze ooit hebben gemaakt!!! Maar ik vind ook de cd van 5 seconds of summer geweldig en ook The Vamps.. Haha ik kan gewoon niet kiezen… ze zijn allemaal wel erg goed!!!

7) Wat vind je de beste cd cover ooit gemaakt?

Ik vind de cd cover van The ScriptΒ  No sound without Silence erg mooi gemaakt!! En de inhoud van deze cd is ook echt geweldig!! Ben erg blij dat ik ze in 2015 mag live zien!!!

8 )Wat vind je het mooiste nummer voor een soundtrack dat ooit gemaakt is?

Mooiste nummer vind ik toch van Aerosmith met I don’t want to miss a thing …Β  Ik vind dit echt een super mooi nummer!!
Mooi nummer voor als soundtrack!!!

9) Wat is het eerste concert waar je ooitΒ heen ging?

Het eerste concert waar ik heen ging was dat van Britney Spears! Haha toen was ik grote fan van haar..Β  Ik ging toen met mijn zus en vriendin van mijn zus naar Rotterdam. We gingen keivroeg er heen om daar voor de deur te liggen. Ik kan me nog herinneren dat we in vakken moesten gaan staan om naar binnen te mogen. Het was wel een gave ervaring en toen vond ik haar live heel goed!!

10) Wat is het beste concert waar je ooit geweest bent?

Het beste concert ever was denk ik het concert van Pink in 2013 met haar Truth about love tour en dit jaar in juni One Direction in de Arena. Het concert van Pink was echt geweldig!! Ze is zo’n goeie performer en ze zong alles zo goed live!!! Echt respect voor haar en ook nog naast optredens etc ook nog een moeder zijn!!! Ik was echt onder de indruk na haar geweldige concert!!!!
En One Direction was gewoon AWSOME!! Ik kan niet beter beschrijven dan dat… Het was gewoon Perfect en we hebben enorm genoten!!! Alles klopte en de jongens waren geweldig goed zoals altijd!!!

11) Wat vind je de mooiste quote uit een nummer?

Dat vind ik toch nog van Pink met TryΒ  :

Where there is desire
There is gonna be a flame
Where there is a flame
Someone’s bound to get burned
But just because it burns
Doesn’t mean you’re gonna die
You’ve gotta get up and try try try
Gotta get up and try try try
You gotta get up and try try try

Dit was het alweer mijn muziek tag!! ik vond het echt super leuk om in te vullen. Voel je vrij om deze over te nemen of niet..
Het is tenslotte niet verplicht!! En ik heb wel een vraag voor jullie!!!
QOTD : Wat is op dit moment jullie favoriete nummer ?

39 gedachtes over “The music tag!

  1. Leuke tag, ik denk er over om hem ook bij mij te plaatsen. Ik heb wel iets met muziek πŸ˜‰

    Mijn favoriete nummer van dit moment is I Don’t Want To Change You van Damian Rice

  2. Echt een leuke post en die tag is echt geweldig. Zelf kijk ik nu MTV Music 😍 mijn favoriete liedje tot nu toe is american dream van MKTO. Je moet willen worden wie je wil worden. I LOVE MTV MUSIC 24😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 gewoon omdat alle muziek leuk is. Sorry dit moest ik even delenπŸ™Š

Geef een reactie

