OOFTD : Heerlijke een basic outfit!

Vandaag mijn eerste outfit of the day !!! Zoals jullie lazen op mijn blog over het kerstoutfit en andere had ik ook getypt dat ik dit jaar ook vaker OOTD zal laten zien hier!! Dus en vandaag is het de eerste OOFTD!!! Zie foto hierboven voor mijn outfit!!Β  Het is een heerlijke basic outfit en ik draag dit al te graag. Het zit lekker en ik voel me prettig in.

Blauwe vest met capuchon : C& A
Blauwe top : Tommy Hilfiger
Spijker short : C&A
Zwarte panty’s : H&M
Schoenen :Kens

Wat vind je van dit outfit ?

Liefs ,
Joor

38 gedachtes over “OOFTD : Heerlijke een basic outfit!

Geef een reactie

