Vandaag weer een tag namelijk : tv series !!

Vandaag een nieuwe tag weer op mijn blog! ik vind tags echt leuk om in te vullen alleen niet te vaak.  Ik hou heel veel van series en dus is deze tag echt wat voor mij!!! Ik ben sinds ik netflix heb te vaak aan mijn laptop gekluisterd om mijn favoriete series te kijken!!!  ik heb deze tag trouwens gezien op de blog van Moon & Bear

————————————————————————————————————–

Wat was de eerste serie die je volgde?

De eerste serie die ik volgde was voor mij Friends , Mcleods daughters en Gilmore girls. Haha drie series maar ik kon het prima volgen. Samen met mijn moeder keken we naar Girlmore Girls en Mcleod’s daughters. Is trouwens een hele toffe serie!!!
Girlmore girls is zo leuk om te zien hoe een moeder en dochter samen wonen en allerlei dingen meemaken. En Friends blijft leuk! Ik heb nu de hele box ervan en ben binnenkort van plan om een marathon Friends weer te gaan kijken!!!

Wat is je favoriete serie ooit?

Favoriete serie ooit ? Dat vind ik Mcleod’s daughters erg tof!! Goed gemaakt en super leuk!!! Hoe deze vrouwen een boerderij runnen in  Australië. Ik heb echt alle acht seizoenen gekeken en ik wil graag deze box hebben!! Ik hou zelf ook van paarden en boerderij leven. Verder vind ik ook Once Upon a time een hele gave serie!! Super goed gemaakt!!! Ik ben gek op sprookjes en ik vind de personages erg leuk en hoe ze het verhaal hebben gemaakt vind ik super goed!!!

Wie is je favoriete koppel uit een tv-serie?

Ik ga toch voor ‘ The Vampire Diaries ‘ met Damon & Elena … Ik vind ze zo leuk samen!!! Of ik vind de koppel van Mcleod’s daughters  leuk ‘ Alex & Stevie ‘… Genoeg koppels die ik echt super leuk vind!!!

Met welk personage zou je wel eens op date willen?

Ik zou wel met Blair van ‘Gossip Girl ‘willen ruilen.. Lijkt me heerlijk om heel veel kleren te hebben en lekker elke dag shoppen etc. En ik vind Blair echt geweldig van Gossip Girl.

Welke serie(s) volg je op dit moment?

Ik volg op dit moment Pretty Little liars ,Crinimal minds en Gossip Girl. Ik wacht op de nieuwe aflevering van PPL  en tussen het wachten door kijk ik verder met Gossip Girl. Na Gossip Girl kijken ga ik weer beginnen met een andere serie verder kijken!!!  Ik wil ook beginnen aan Grey’s …

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?

ik vind het zo jammer dat Mcleod’s daughters is gestopt en ik zou daar graag een vervolg van willen zien.. Maar dat zou niet gebeuren denk ik..

Welke serie wil je nog graag zien?

Grey’s Anatomy , Modern Family , Orange is the New Black , Switched at birth ,Teen wolf , American horror story en verder als je nog een leuke serie weet die ik zeker moet gaan kijken laat het me weten in de reactie! 🙂

Heb je al eens een serie (of enkele afleveringen) herbekeken?

Haha ja Gossip Girl blijft leuk!! En Friends!! En natuurlijk Girlmore Girls… Ze blijven leuk!!!

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?

Ik heb een tijdje American Horror Story gekeken alleen ik vond het niet zo tof.. Maar ik hoor via andere mensen dat het een super leuke serie is dus ik ga hem zeker nog even verder kijken dan alleen aflevering 1!! Haha dus wie weet. Misschien vind ik het toch wel een leuke serie!!

Met welk personage zou je wel van plaats willen ruilen?

Met Stevie van Mcleod’s daughters. Het lijkt me echt heerlijk om op een boerderij te wonen en lekker paardrijden de hele dag en bezig zijn met dieren en het land!! Heerlijk geen stad maar lekker platteland!!

Dat was de tag voor vandaag!!! 🙂 En hebben jullie nog een leuke serie tip voor me om te kijken?

Liefs ,
Joor

23 gedachtes over “Vandaag weer een tag namelijk : tv series !!

  1. Orange is the new black moet je zeeeeeker gaan kijken! Ik heb de twee seizoenen echt binnen een week uitgekeken! Misschien niet zo slim want nu moet ik nog tot de zomer wachten tot het derde seizoen 😦 haha

Geef een reactie

