Mijn persoonlijke doelen!

Zoals jullie konden lezen bij ‘Emotionele Joor! ‘ ben ik nog steeds een verlegen , stille meid die wel geniet van het leven en met mensen omgaat waarvan ik heel veel van houdt. Toch diep van binnen ben ik nog erg onzeker over mezelf en ook hoe andere mij vinden. Ik maak me soms heel erg druk om hoe andere over mij denken .  Daarnaast vind ik sommige dingen in het leven heel erg eng. En durf ik sommige stappen niet te nemen. Maar ik wil echt aan een aantal dingen werken. Want ik vind het zelf niet meer leuk meer om ‘het grijze meisje ‘ ‘diegene die bijna niks zegt als ik in een groep met andere mensen zit ‘ of het verlegen meisje te zijn. En dan ook nog mezelf blijven zijn. Moeilijk!! Maar we gaan het gewoon proberen!!! Daarnaast heb ik een aantal uitlaatkleppen waar ik even kan ontspannen en niet denken aan bepaalde dingen.

Nieuwe jaar, nieuwe ronde en nieuwe kansen !!

Ik heb zelf besloten om mezelf te gaan veranderen qua de dingen waarvan ik nog erg last van heb. Zoals die onzekerheid ,verlegenheid en dat stille wat in mij zit. Ik wil heel graag wat spontaner zijn en met mensen kunnen praten zonder dat ik het eng vind. En gewoon uit mezelf aan andere mensen durven te vragen hoe het met ze gaat. En dat ik ook gewoon in en groep of vergaderingen kan mee praten zonder dat ik dicht klap of het super eng vind van binnen.

Daarom besloot ik om een aantal doelen op te stellen. Misschien denk je wat zijn dit voor doelen? En of denk je dat kan ik allang en ik ben niet bang voor dat etc. Maar voor mij is het heel wat. Ik wilde het gewoon hier op mijn blog kwijt. Dus laten we gauw naar mijn doelen gaan voor dit jaar! Hier komt ie!!

  1. Wat opener zijn tegen de mensen in mijn omgeving
  2. Minder bang zijn voor vergaderingen
  3. Wat meer mee te praten in een grote groep mensen
  4. Minder verlegen te zijn tegenover andere mensen
  5. mezelf accepteren hoe en wie ik ben
  6. Wat meer dingen ondernemen   ( zoals uitstapjes en andere dingen )
  7. niet denken aan wat andere mensen van je denken
  8. Qua kleding en outfits dragen waar ik mezelf lekker in vind zitten

Dit zijn echt mijn persoonlijke doelen voor dit jaar!! En ik wil hier zeker aan gaan werken! Ik vind het nog wel erg eng en ben soms bang voor vergaderingen. Maar ik wil heel graag over deze angst heen. Maar het zal niet makkelijk gaan en zal ook niet binnen een paar dagen over gaan maar we gaan gewoon het proberen!!!

Gelukkig bestaan er ook nog uitlaatkleppen om even heerlijk niet aan andere dingen te denken. Zoals deze blog waar ik altijd zo blij van word en van die hele leuke volgers die reageren op mijn blogs en ik vind het super leuk om ook andere blogs te lezen en zo!!! Dank jullie wel want jullie zijn allemaal echt super lief!!! Ook al ken ik jullie nog niet goed maar ik ben blij dat ik de stap heb genomen om te gaan bloggen en jullie te mogen ontmoeten in deze blog wereld!! Daarnaast ga ik heel graag ook naar concerten / festivals waarbij ik zoveel van geniet van live muziek.  Wat muziek wel niet met je doet…

Doordat ik ben gaan bloggen in 2014 heb ik ook wat dingen herontdekt zoals kleding en shoppen en natuurlijk Make-up. Ik vind het nu super leuk om kleding te combineren en ik deel graag met jullie mijn outfits. Ik ben dol op kleding geworden en dat mag iedereen weten!!! Dus we gaan dit jaar aan deze persoonlijke doelen werken en ik zal ergens tussentijds weer een blog schrijven over hoe het met de persoonlijke doelen gaan!!!

En hebben jullie nog een persoonlijke doel voor dit jaar ? * je hoeft het niet te zeggen hoor als je niet wilt want het is tenslotte wel persoonlijk * .

Liefs ,
Joor

20 gedachtes over “Mijn persoonlijke doelen!

  1. Goede doelen! Ik begrijp hoe jij je voelt.. 2 jaar geleden was ik echt super verlegen (nu soms ook nog wel eens) maar ik heb er echt hard aan gewerkt.. Voor mijn opleiding moet je namelijk sociaal zijn, ik heb er echt heel veel geleerd. Alleen moet ik nog werken aan niet te veel denken over wat andere van mij vinden, die jij er ook tussen hebt staan,,, moeilijk hoor! Maar het komt zeker goed met jou! Veel succes! X

  2. Mooie doelen en veel succes met het behalen ervan. Je moet wel onthouden dat je prachtig bent zoals je bent en zoals doel 5 al zegt, van je zelf moet leren houden zoals je bent. Juist die variateit is zo mooi aan deze wereld 🙂 xoxo

  3. Het zijn heel mooie persoonlijke doelen, sommige zijn denk ik voor een heleboel mensen herkenbaar ( de vergaderingen bv). Mijn doel voor dit jaar is heel dicht blijven bij mijn eigen gedachtengang en niet bang zijn dat al sik het zeg dat men er boos om word!

  4. Wat een fijne doelen, ik kan je wel begrijpen in wat je zegt. De maatschappij zorgt ervoor dat we ons zorgen maken over wat andere mensen van ons vinden, zelf moeten we hier elk op ons eigen maar een balans vinden om hier mee om te gaan en dat is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Ik vind het net zoals jij dood eng om in een grote groep te spreken. Maar dat zal ik snel moeten veranderen aangezien ik dit moet doen voor mijn bijberoep ;). Heel erg veel succes!

  5. Onwijs veel succes met het werken aan je doelen.
    Wees niet gedemotiveerd als een doel net niet helemaal lukt. Dan verdeel je dat doel toch in deel-doelen?
    Kleine stapjes kunnen hele grote veranderingen geven.
    Succes! Ik weet dat je het kan.

Geef een reactie

