OOTD : tijd voor een jurk!

Vandaag weer een nieuwe OOTD! En ik heb dit spijkerachtige jurkje al een tijdje maar nog niet zoveel gedragen!!  Ik combineer het met mijn blauwe dikke vest ( deze zal wel vaker hier op mijn blog verschijnen omdat het nu mijn lievelingsvest is geworden en ik draag hem vaak! )  en een zwarte panty en uiteraard mijn geliefde zwarte laarsjes! en ik heb als sieraad mijn nieuwe ketting van de Six om.

Blauwe vest : C&A
Spijkerjurkje : C&A
Panty : H&M
Laarsjes : Kens

Ik probeer wat vaker om outfits te laten zien hier op mijn blog. Mijn vraag aan jullie is ….  Is dit leuk genoeg om vaker mijn outfits te laten showen? .
Laat het me weten via de reacties. En ik moet nog betere foto’s maken. Maar hoe vaker je het doet hoe beter het gaat toch? .

Liefs ,
Joor

p.s vanaf volgende week is er weer elke zaterdag een personal week update !!!

42 gedachtes over “OOTD : tijd voor een jurk!

  1. Pingback: OOTD : I love skirts <3 |

Geef een reactie

