OOTD : Heerlijk zo’n Skinny jeans!

Vandaag had ik zin om mijn zwarte skinny jeans te dragen. Deze zit echt geweldig!! En dan  komt een lange broek goed van pas!
Met daarop een leuke print top met zwart mouwen en mijn geliefde bodywarmer met bontkraag! En mijn geliefde paarse hakken!  Hier loop ik niet zo vaak mee. Maar ze zitten echt geweldig!! Ik heb als sieraad mijn zilveren ketting om. Deze was trouwens niet goedkoop bij de juwelier. Ze hebben me trouwens genaaid met de prijs van deze ketting. Maar ik kreeg uiteindelijk deze wel mee !!!

Bodywarmer :  Pimkie
Zwarte mouwen : New yorker
Print top : C&A
Zwarte skinny jeans : Vera Moda
paarse hakken : onbekend
Zilveren ketting : Juwelier

Dragen jullie wel eens een skinny jeans?

Liefs ,
Joor

40 gedachtes over “OOTD : Heerlijk zo’n Skinny jeans!

Geef een reactie

