Hallo eerste plog!

Hallo lieve lezers  ,

Vandaag mijn allereerste plog!! Ik ben beetje aan het zoeken en vogelen wat voor blog ik wil gaan schrijven dus ik besloot om ook een keer
een plog te maken om te kijken of het wat is. Laat me gerust weten of ik vaker een plog hier moet doen of niet!
Kijk en lees je mee wat ik de afgelopen zondag heb gedaan?

————————————————————————————————————

We werden ( mijn vriend en ik ) wakker rond half negen.  We moesten er ook meteen uit omdat we bezoek kregen om half elf en het huis moet nog schoongemaakt worden. Dus op mijn vrije zondag vroeg uit het nest.

Wanneer ik uit bed was heb ik meteen als eerste onze konijn ‘Blacky ‘ eten gegeven. Aangezien ze al zenuwachtig heen en weer aan het ‘hupsen ‘ was in haar kooi.
Binnenkort ( word waarschijnlijk in de lente ) krijgen we een konijn erbij!

Nadat het konijn eten had gekregen neem ik altijd eerst een bak koffie!!! Ik kan niet wakker worden zonder koffie!!
En uiteraard in mijn blond mok! I love BLOND!!!

Ondertussen toen ik me koffie dronk had mijn vriend ontbijt klaargemaakt voor mij! ( twee boterhammen met kipfilet ) en we keken naar
Will & Grace op tv.

Na het ontbijt begon de schoonmaak!! Mijn vriend maakte de konijnhok schoon en ik deed de afwas.

Na het schoonmaken van het huis sprong ik snel onder de douche. Ging de hand & body lotion van Treaclemoon uitproberen ( na het douchen ben ik helemaal vergeten om die body lotion te gebruiken.. nou ja volgende keer beter! ) .

Bezoek ( Vriend + vriendin van Leen ( mijn vriend )  kwamen rond half elf op bezoek. We hebben heerlijk koffie gedronken / thee gedronken en uitgebreid over onze vakantie verteld en de foto’s laten zien van de vakantie.  Was een gezellige ochtend!!!

Rond de lunch tijd heb ik een heerlijke smoothie gemaakt voor ons tweeën. En het was echt heerlijk!! Met een vleugje suiker erin was het heerlijk!!

In de middag heb ik eindelijk onze weekend weg geboekt. We gaan in maart een weekend naar Antwerpen!!! Echt super leuk!! ik kan nu al niet wachten.
Dit is een verjaardagscadeau voor mijn vriend ( aangezien hij ook als cadeau een Pandora armband geeft moest ik natuurlijk ook wat duurder cadeau geven! ) .

Eind van de middag gingen we op bezoek bij een collega van Leen. Deze collega had een ongeluk gehad en zit met een gebroken been thuis. Dus we hadden een bloemetje en een kraslot meegenomen voor hem. Het was erg gezellig bij hen! Leuke mensen! En ze hebben een super lieve kat!!

Dit was onze zondag avond eten. Heerlijk een verse kip met gebakken aardappels en appelmoes! En heerlijk voor de tv.

En Leen moest meekijken op zondag avond naar Boer zoekt vrouw. Hij wou eigenlijk ook kijken omdat op zijn werk er word gepraat erover. Haha en hij wou die Geert een keer op tv zien. Was wel leuke aflevering. Bij sommige vrouwen had ik het wel verwacht dat ze naar huis gingen. En hebben jullie gekeken ?

Rond half elf besloten we om te gaan slapen. Mijn vriend moest maandag weer gaan werken  vroeg.  En ik kon gelukkig uitslapen!!!

—————————————————

Dat was mijn allereerste plog!!! Geen idee of het leuk genoeg is om het vaker te doen…  Let me know wat je ervan vind..
Vaker doen of niet ?

Liefs ,
Joor

 

32 gedachtes over “Hallo eerste plog!

  1. Pingback: Plog : Zaterdag 21 februari ! |

Geef een reactie

