Persoonlijk : Weekoverzicht!

Lieve lezers en volgers ,
Vandaag weer een nieuwe week overzicht!!! Ik heb een drukke week achter de rug.
En wat leuke en minder leuke  dingen meegemaakt!! Waaronder een belangrijk gesprek bij een woning ,
Gesport ,2 x ziekenhuis bezoek ,ziekte en nog wat meer!
kijk je mee ?

————————————————————————————————————————–

Maandag 9 februari

1 ) Ik werd rond negen uur wakker bij mijn vriend z’n huis omdat de boven buren best wel wat lawaai maakte en de honden blafte heel vaak. Kan je een keer uitslapen….
2 ) Toen maar eruit gegaan en ontbijt plus koffie gemaakt en netflix opgezet en maar wat afleveringen van Pretty Little Liars kijken! Wat heb ik deze serie gemist!
3 ) Rond drie uur ben ik met de auto terug naar huis gereden en mijn moeder opgehaald van haar werk. Mijn moeder zit nog helaas in de rolstoel in verband met haar gips benen…
4 ) Toen we thuis kwamen heb ik even een rondje gelopen op het eiland met onze lieve hond Bo!

Dinsdag 10 februari

1 ) Vanmorgen moest ik weer werken en had een boterham plus kop thee ( met honing ivm zere keel ) en kop koffie om zes uur…
Normaal gesproken drink ik nooit zoveel op een vroege ochtend alleen vandaag wel…
2 ) Dit was een deel van mijn outfit van deze dag. Na het werk kleed ik me altijd om in andere kleding. Binnenkort komt van deze outfit een OOTD !!!
3 ) Ben in de middag langs een van mijn beste vriendinnetjes geweest in het ziekenhuis!! Ze is net pas geopereerd en ik kwam even kijken hoe het met haar ging!!
Verder heb ik de rest van de dag geen foto’s gemaakt.. Dus vandaag helaas maar 3 foto’s !

Woensdag 11 februari

1 ) Vandaag was het mijn vrije dag en als eerste wat ik deed is met een grote mok ( blond natuurlijk! ) koffie mijn favoriete blogs lezen!
2 ) Nadat ik had hardgelopen vanmorgen kwam ik thuis weer en had ik een super lief valentijnskaartje van mijn vriend gehad! SUPER LIEF!
3 ) Selfie met mijn moeder in de auto!!! Dit was voordat we een gesprek hadden met iemand die voor mij misschien een eigen studio heeft. En ja heel misschien ga ik weer op mezelf wonen!!!
4 ) Dit is de woon / slaap kamer / keuken.. binnenkort als alles doorgaat en alles rond is en ik heb de sleutel zal ik een uitgebreide blog schrijven hierover!!
Hopelijk is snel alles afgerond en krijg ik de sleutel want dan kan ik beginnen met inrichten!!

Donderdag 12 februari

1 ) Vandaag voelde ik me echt belabberd. Voordat ik ging sporten ( sporten ging overigens echt heel slecht !!! ) nam ik gezonde appeltjes met een kop herfst thee met honing voor mijn keel…
2 ) Na het sporten voelde ik me zo beroerd dat ik heb besloten om in bad te gaan samen met treaclemoon! Heerlijk om even te ontspannen!! en daarna lekker in mijn pyjama beneden hangen!
3 ) Ik besloot om TLC te kijken en dat programma Sister wives stond aan! Best grappig om te kijken…
4 ) Had mijn eigen dekbed meegenomen naar beneden om lekker op de bank te installeren! Ik was zo kapot moe en beroerd geworden… Waarschijnlijk heb ik een griepje van iemand overgenomen… Maar goed hopelijk gaat het snel over want ik moet zondag Carnavallen!!

Vrijdag 13 februari

1 ) Mijn ochtend begon om zes uur met een kop heerlijke herfst thee met honing! Mijn keel is nog niet beter en ik voelde me vanmorgen nog helemaal belabberd maar ik moest gaan werken.  Met een belabberd gevoel ging ik naar mijn werk
2 ) Toen ik terug kwam van het werken was ik weer stuk beter en ik had energie en fut om mijn favoriete blogs te lezen op bloglovin!!
3 ) Eind van de middag weer een ziekenhuis bezoek… Deze keer van mijn eigen moeder. Mijn moeder is gisteren ( donderdag 12 feb ) opgenomen in het ziekenhuis ivm longembolie !!! Was behoorlijk schrikken van het nieuws gisteren.. En dus vanmiddag samen met mijn vader op bezoek bij mijn moeder in het ziekenhuis!
4 ) In de avond zijn mijn vader en ik , en mijn oudste broer en zijn vrouw en mijn lieve nichtje uit eten geweest bij de Griek. Was erg gezellig!!!

—————————————————————————-

En hoe was jullie week ? Nog wat bijzonders meegemaakt ?
Fijn weekend en voor diegene die carnaval vieren… Veel PLEZIER!

Liefs ,
Joor

32 gedachtes over “Persoonlijk : Weekoverzicht!

  1. Wat een weekje meid. Rustig aan! Wat fijn dat je misschien weer op jezelf kan wonen! Het ziet er iig goed uit 🙂 sterkte en beterschap voor je moeder! En jij ook rustig aan! Het heerst nu griep! :s liefs

  2. wat een hoop heftige gebeurtenissen in deze afgelopen week……Heel veel beterschap voor je mams natuurlijk, dat zij maar snel weer op de been is en thuis mag zijn. Hopelijk ben je zelf ook wel een beetje verder opgeknapt, want half ziek carnavallen is niet grappig.
    knuffel, Petra

Geef een reactie

