OOTD : concert look!

Vandaag is het weer eens tijd voor een ‘Outfit of the Day ‘.  Deze keer is het een concert look. Dit draag ik vaak bij concerten en het zit lekker!!!  Deze look had ik aan toen ik samen met mijn vader naar Queen ging in Amsterdam.  Meestal met concerten draag ik geen sieraden aangezien ik bang ben dat ze kapot gaan of zo.

Zwarte mouwen : New Yorker
Sterren broek : Pieces
Zwarte print top : C&A
All stars : Pro

En wat vinden jullie van deze look ?

Liefs ,
Joor

29 gedachtes over “OOTD : concert look!

Geef een reactie

