Wat doe ik aan & wat neem ik mee naar een concert!

Zoals sommige al weten ik ben enorm muziek verslaafd en ga graag naar concerten. Mijn andere grote hobby is namelijk concerten bezoeken van mijn favoriete bands. Ik kwam dus ( vrijdag 30 januari ) met een idee om een blog te schrijven over wat ik allemaal mee neem naar een concert en uiteraard wat ik ga aan doen. Op vrijdag 30 januari ging ik samen met mijn vader naar Queen & Adam Lambert in Ziggo Dome Amsterdam. Kijk je mee wat ik aan had toen die avond en wat ik meeneem ? …

Kleding

Na een tijdje gezocht te hebben in mijn kleding kast kwam ik tot deze outfit. Mijn sterren broek is nog steeds een van mijn lievelingsbroeken! Hij zit geweldig en ik vind hem zo stoer!! Met daarbij een hele gave print top met overheen zwarte mouwen ( die kan ik altijd nog uit doen als het warm word ) . En om mijn outfit compleet te maken mijn geliefde All Stars … Deze zijn echt onmisbaar! En zeer handig om ze te dragen bij concerten.

Make-up

En uiteraard ga ik de deur niet uit zonder make-up op!! Ik besloot om een natuurlijke look te dragen. Mascara , blush en lipstick van Essence en mijn laatste aankoop de W7 In the Nude palette!! Daar ben ik nog steeds heel erg blij mee!! En zit aardig goed!!!

Wat neem ik mee

En als laatste wat ga ik allemaal meenemen naar zo’n concert? . Ik neem nooit zoveel mee. Behalve mijn camera ( die mag trouwens wel de Ziggo Dome in omdat het geen spiegelreflex is ) en natuurlijk mijn portemonnee en een notitieΒ boekje want je weet maar nooit als ik nog iets bedenk om te schrijven kan ik het meteen op papier zetten! En verder ik neem ook geen waterflesje mee want ik weet toch dat het wordΒ afgepakt…Β  En ik neem mijn goeie humeur mee is altijd wel goed toch? .

————————————————————————————–

Mijn verslag over Queen komt zeker ook binnenkort op mijn blog! En mijn vraag aan jullie is : Wat nemen jullie allemaal mee naar een concert?

Liefs,
Joor

 

 

41 gedachtes over “Wat doe ik aan & wat neem ik mee naar een concert!

  1. De afgelopen 3 jaar ben ik jammer genoeg niet meer naar een concert geweest, mijn man is namelijk hardhorend geworden en hij vind het hierdoor helaas nog een beetje eng naar concerten te gaan.. ( het schijnt dat je dan de dingen heel anders gaat beleven )

  2. Gemakkelijke schoenen. Dat is een must.
    Verder draag ik bijna altijd een jeansbroek met een donker topje of t-shirt. Iets bleek is nogal snel vuil tussen de massa en met al dat bier. Verder neem ik mijn smartphone mee en genoeg geld, ik heb niet graag dorst! πŸ˜‰

  3. Heel erg leuk artikel! Ik ga zelf eigenlijk niet naar concerten behalve dan naar de Lokerse feesten omdat je anders toch amper kan slapen van het geluid :p. Dan draag ik meestal mijn vans met een gemakkelijke broek en een topje of bloes. Verder neem ik dan een kleine tas met geld, een spiegeltje, zakdoekjes in papier (voor het geval er weer geen wc-papier is) en nog zo van die handige dingen om mee te hebben.

Geef een reactie

