Persoonlijke weekupdate !

 

Lieve volgers /lezers ,

Vandaag weer een weekoverzicht !! Dagje shoppen in Primark tot aan werken en weer het dagelijkse dingen doen die ik altijd doe.
En alweer deze week 3 x het ziekenhuis bezocht. Verder ook nog gewerkt en boodschappen gedaan.
Vandaag zaterdag 21 februari ben ik ook te vinden op de BFF Event in Rai. Ben erg benieuwd hoe deze event zal gaan.
Binnenkort komt zeker hierover een blog!!!
Kijk en lees je mee naar mijn week overzicht?

Liefs ,
Joor

——————————————————————————————–

Maandag 16 februari

1 ) Bleef zondag 15 feb bij mijn lieve vriendin S slapen samen met M en A.  Ik sliep met M in het tweepersoonsbed. Het was erg warm!! En heerlijk zo’n groot bed!!
Ik vind haar dekbedovertrek echt super cool!!!
2 ) Ik kreeg als ontbijt bij S twee kaiserbroodjes met kaas en een bolletje met knetter pasta.. Kent iemand dat ? Het is enorm lekker!!! Jammie!!! en een heerlijk kop thee!!
3 ) Na het ontbijt zijn we in Den Haag gedoken en de primark in gegaan!! Heerlijk rustig op de maandag!!!
4 ) In de avond na ziekenhuisbezoek van mijn moeder ( Een van mijn oudste vriendinnetjes ging mee en dat vond ik echt super fijn!!! ) heb ik alleen gegeten met een bord pasta en een aflevering van boer zoekt vrouw….

Dinsdag 17 februari

1 ) Vandaag was het mijn vrije dag en ik besloot om kwart voor tien uit mijn bed te gaan.
2 ) Rond twaalf uur naar de sportschool geweest samen met mijn lieve vriendinnetje M! En we kwamen Pim tegen ….  Haha als we sporten en hij ( Pim ) is er ook is het altijd wel erg gezellig boven bij de apparaten…
3 ) In de avond kwam vriendin A langs om te eten. We aten met z’n tweeën en we hadden een pastaschotel gemaakt. Ik had deze foto ook op mijn instagram geplaatst.  Het was overigens heel erg lekker !!!!
4 ) Na het eten had ik nog A beloofd om de nieuwe dvd van One Direction ( where we are tour ) te gaan kijken… Het bracht ons weer terug naar het concert van vorig jaar in de Arena!!! ❤

Woensdag 18 februari

1 ) Vandaag moest ik weer gaan werken… Met dit rokje was toch niet zo’n succes op de werkvloer…
2 ) Vanuit mijn werk zag ik deze mooie zonsopgang. En dus even snel tijd om een foto te schieten!!
3 ) Groot deel van vandaag heb ik sims 4 gespeeld. Haha ik ben eigenlijk een soort van verslaafd aan dat spel!
4 ) In de avond op ziekenbezoek geweest bij mijn moeder in het ziekenhuis en had een cadeautje meegenomen voor haar!

Donderdag 19 februari

1 ) Na het werken ben ik naar mijn eigen sportcity gegaan. Het sporten was heerlijk! Alhoewel ik met Pim een deal heb afgesproken.
Volgende week moet ik de buikspierkwartier geven… Dus nu maar bedenken wat we gaan doen volgende week!
2 ) Even een berichtje gestuurd naar mijn collega i.v.m. privé omstandigheden en kreeg ik dit terug !! ❤ . Super lief!!! Doet me heel goed!
3 ) In de avond heerlijk weer eens een pizza gegeten!!! Jammie!!
4 ) Na het eten wezen thee drinken bij mijn lieve I. Ze is echt een top vriendin en vond het fijn om heerlijk bij te kletsen!!

Vrijdag 20 februari

1 ) Vanmorgen moest ik weer werken en dit was mijn ontbijt. Koffie thee en een bruine boterham!
2 ) Helaas was het vandaag slecht weer dus ik pakte maar de auto ipv de fiets.
3 ) In de middag boodschappen gedaan bij de AH en ik irriteerde me heel erg aan een mevrouw voor mij die blijkbaar het leuk vond om breed te staan bij twee kassa’s … En dan nog arrogant kijken naar me van wat doe jij nou ik sta hier… Vreemde mensen af en toe in de supermarkt…
4 ) Na dit gezellige wachtrij in de AH op bezoek weer geweest bij mijn moeder in het ziekenhuis. Ze ligt er al een ruim week in maar mag nog niet naar huis.
Helaas want ik mis haar wel….

———————————————————————–

Dat was mijn week alweer… En hoe was jullie week ? Nog wat leuks of spannends meegemaakt?
Ik ben trouwens bezig met een win actie voor jullie.  Ben nog dingen aan het verzamelen! 🙂

Liefs ,
Joor
p.s En ik wens jullie allen een heel fijn weekend!!!

29 gedachtes over “Persoonlijke weekupdate !

  1. wat een drukke week heb je weer achter de rug, logisch dat je je mams een beetje mist, het is wel anders dan normaal en dat voelt altijd niet zo heel erg fijn…Ik hoop wel dat het nu de goede kant opgaat met haar gezondheid en ze snel weer naar huis mag…

  2. Leuk week overzicht! Ik had dat gisteren bij de AH dat een paar mensen uitgebreid staan te praten zien dat je eraan komt en gewoon niet even opzij gaan, wat je zegt soms zijn er echt vreemde mensen…. Fijn weekend!

  3. Leuk overzichtje! Ik kan ook genieten van een mooie zonsopgang, en een pizza is altijd lekker. Ik hoop trouwens dat je mama snel naar huis mag. Superleuk dat je naar het BFF event bent geweest. Ik ben benieuwd naar een verslagje! Bij zo’n events vind ik het altijd jammer dat ik in België woon. Zou het super vinden om andere bloggers te ontmoeten. Liefs x

Geef een reactie

