OOTD : De lange blouse!

Vandaag weer een nieuwe OOTD. Ik vind het echt super leuk om elke maandag een outfit te showen hier op mijn blog !!! Ik probeer steeds weer andere combinaties uit of ik kijk op andere blogs voor inspiratie!! Vandaag dus een heerlijke lange blouse met panty en mijn beenwarmers ( omdat het erg koud toen was ) en mijn geliefde blauwe vest en schoenen!!!

Blauwe vest : C&A
Rood / blauwe blouse : Esprit
Panty : H&M
Beenwarmers : onbekend
Schoenen : Kens

En wat vinden jullie vanΒ  blouses ? dragen jullie het of niet ?

Liefs ,
Joor

45 gedachtes over “OOTD : De lange blouse!

  1. Leuke outfit!
    Bedankt dat je boeken van Fifty Shades van je mag hebben, zou je ze via de mail willen sturen? Echt lief! πŸ™‚
    En heel veel plezier vanavond bij de film! Gelukkig weet je al hoe het verhaal verder gaat haha.

    Liefs Kaylee

Geef een reactie

