Persoonlijke weekoverzicht


Lieve lezers ,
Vandaag weer een weekoverzicht!! Afgelopen week was nogal drukke week. Gewerkt , opgepast ,
bij een vriendin geslapen ,
uit eten & naar de bioscoop geweest , gesport ,kamer ingericht etc….
Kijk je mee ?

—————————————————————————————————-

Maandag 23 februari

1 ) Vanmorgen heerlijk wakker geworden met een kop koffie! Vanmorgen moest ik even werken. Ging overigens erg lekker!!
2 ) Na het werk heb ik medicijnen voor mijn moeder gehaald bij de apotheek. EN YESS mijn MOEDER IS THUIS!! ❀ … Daar ben ik enorm blij mee! Thanks anyways voor jullie lieve reacties !!!
3 ) In de avond ben ik met mijn lieve vriendinnetje S uit eten geweest in de Griek in Den Haag.Β  Erg lekker en gezellig!!!
4 ) Om kwart over tien gingen we naar de bioscoop om een film te kijken!!! Het was echt een hele leuke film!! πŸ™‚

Dinsdag 24 februari

1 ) Ik sliep maandag nacht bij S en we gingen eigenlijk pas rond half drie slapen! Haha en vind je het gek dan dat je rond tien over twaalf wakker word!
2 ) Rond drie uur ben ik met de geliefde trein naar huis gegaan. Er waren weer gezellige werkzaamheden. Joepie!!
3 ) Toen ik thuis kwam had ik twee pakketjes binnen! Eentje die ik zelf heb besteld op bol.com ( binnenkort laat ik er een blog over schrijven ) en andere was een pakketje van hoesjes outlet ( ik heb gewonnen bij de winactie van Vanessa blogt ) .Β  Beide laat ik binnenkort hier zien wat er in deze pakketjes zit!!
4 ) In de avond heb ik heerlijk weer thuis gegeten bij mijn papa en mama. Mijn vader had een heerlijke pasta gerecht gemaakt!! En het was ook echt heerlijk!

Woensdag 25 februari


1 ) Goeie morgen selfie!!! Het was 6.30 toen ik het huis verliet op weg naar mijn werk!! Ik had beter geslapen dan andere dagen.
2 ) Na mijn werk heb ik heerlijk een bak koffie gedronken en mijn favoriete blogs gelezen op bloglovin.
3 ) Rond zes uur at ik een bord pasta van gisteren en keek ik een stuk van Pretty Little Liars op Netflix.
4 ) In de avond een drankje gedaan met een goeie vriend van mij. Was erg gezellig!!!

Donderdag 26 februari

1 ) Vanmorgen stond ik op met een heerlijk bak koffie en een kop thee.. Sinds een paar weken drink ik en koffie en thee tegelijk…
2 )Β  Met mij oppaskindjes naar het voetbalveld geweest. De kinderen hebben zich prima vermaakt met het droge weer!
3 ) Na het oppassen ben ik snel naar de sportschool gegaan. Ik zou de buikspierkwartier les overnemen maar blijkbaar was Pim het vergeten en hij deed de les dus gewoon… Ach ja gewoon niks zeggen… πŸ˜› Ik was trouwens ook niet echt voorbereid op de les…
4 ) Eind van de middag nog boodschappen doen bij de AH. Heerlijk zo’n Zelfscan!
Hoef je niet te wachten in de rij en kan je geen irritante mensen verwachten in de rij…

Vrijdag 27 februari

1 ) Vanmorgen ipv brood een kom havermout gegeten als ontbijt. Ik vind het persoonlijker lekkerder dan brood!!!
2 ) Na mijn werk heb ik met mijn moeder eindelijk de nieuwe aflevering van Criminal Minds gekeken!! Wat was het spannend! :0
3 ) In de middag bezig geweest met inrichting van mijn nieuwe kamer… Zo moet het uiteindelijk worden… Klein maar groot genoeg voor mij!
4 ) Rond de avond hebben mijn vriend en ik gekookt voor mijn moeder en vader. We aten vanavond Risotto !!! Jammie!!!

—————————————————————————-

Hoe was jullie week ?

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!!!

Liefs , Joor

36 gedachtes over “Persoonlijke weekoverzicht

Geef een reactie

