OOTD : De vogeltjes jurk!

Vandaag weer een nieuwe OOTD. Ik draag het meest jurkjes en zo is het ook vandaag.  Heel grappig is dat mijn zus deze jurkje ook heeft!!! Deze jurkje zit lekker en ik voel me prettig erin!!! Ik heb daarbij wat sieraden gecombineerd. De ketting is van de SIX en de Pandora armband is van de juwelier.

Vogeltjesjurk : Primark
Grijze vest : The lady sting
Zwarte panty’s : H&M
Beenwarmers : H&M
Schoenen : Kens
Ketting : Six
Armband : Juwelier

En dragen jullie veel kleding van Primark of komen jullie ook in andere winkels ?

Liefs  ,
Joor

61 gedachtes over “OOTD : De vogeltjes jurk!

  1. Het jurkje is echt geweldig…het staat je ook heel erg leuk…zelf kom ik weinig bij Primark hij zit niet echt in de buurt van waar ik woon ..Toevallig was ik afgelopen weekend in de buurt bij een Primark, en ben even wat gaan kopen…maar tjonge jonge, daar word je toch gillend gek als je daar 15 minuten binnen bent….een compleet slagveld. (alsof ze een stel hysterische cavia;s hebben losgelaten )…Ik heb er wat cosmetica gekocht, maar ik moet eerlijk zeggen, het was zo druk dat ik stalpoten had eer ik aan de beurt was bij de kassa…wat een rij!

  2. Wat staat het jurkje je goed! Je armband vind ik ook zo’n pareltje! Ik was eerst niet zo’n fan van Primark maar sinds een paar maanden is dat volledig omgeslagen, bij een bezoek vindt ik altijd wel enkele kledingstukken die mij enorm aanstaan. Jammer dat de dichtstbijzijnde Primark in Brussel is en dat is echt een eindje rijden van bij mij thuis.

  3. Wat een leuke jurk, staat je geweldig!
    Ik heb je blog net ontdekt en je maakt zulke leuke posts!
    Sorry dat moest ik ff kwijt, ik vind de layout van je blog echt geweldig 🙂
    xx Julia

Geef een reactie

