100 volgers = Mijn eerste winactie!

Twee weken geleden  kwam ik erachter dat ik opeens 100 volgers heb hier!!! En dus dacht ik het word eens tijd om mijn lieve lezers / volgers een win actie te geven!! Ik ben echt super blij dat ik blog en dat mensen reageren en zulke lieve reacties achter laten!!! Ik hou van bloggen en ik doe het met veel plezier!! Vandaar dat ik iemand in het zonnetje wil zetten met een surprise box !!! Ik kan ook niks zeggen wat er in zit want dat is uiteraard geheim!!

Wil je kans maken op deze surprise box ?  Dan moet je het volgende doen :
– reageren hieronder met een geldige mailadres
– like dit bericht op bloglovin & volg mij op bloglovin 
– volg mij op instagram ( joorlovesmusic )

Als je extra kans wilt maken :

– volg mij op twitter ( joorlovestd ) +1
– Vind mijn Facebook pagina leuk +1

 

Deze actie duurt tot woensdag 25 maart. 26 maart kies ik een gelukkige winnaar uit!

Liefs ,
Joor

65 gedachtes over “100 volgers = Mijn eerste winactie!

  1. Wow 100 volgers, de beloning die je verdiend! Ik doe heel erg graag mee met je winactie en ben vooral super benieuwd wat er in zit!
    Ik heb alle stappen gevolgd (ook de extra stappen) en heb op Twitter wat extra reclame gemaakt!
    Je kan me contacteren op Veelien.Blog@gmail.com
    Duimen geblazen!

  2. Gefeliciteerd zeg!!! Op naar de volgende 100 hihih. Ik doe graag mee om het feestje te vieren, super dat je dit organiseert voor de lezers van je blog!! 🙂 Ik ben alle verplichte stapjes doorlopen, groetjes ilsiee en fijne dag!

  3. ohhh leuk en rete nieuwsgierig ben ik nu naar de inhoud van die box haha, ik doe mee! Volg je op instagram en op twitter en uiteraard het bloglovin hartje gelijk aangedrukt 😉 Gefeli met dit mooie aantal volgers!

  4. Gefeliciteerd met de 100 volgers, ik doe heel graag mee, ik hou van suprises 😀

    – Ik heb je gevolgd op Bloglovin’ en dit bericht geliked
    – Ik volg je op Instagram (yasemintanri)
    – Ik volg je op Twitter (xYasemin2011)
    – Ik volg je op Facebook (Yasemin Tanidim)

  5. Gefeliciteerd met je 100 volgers! Op naar de volgende mijlpaal 🙂 Ik doe graag mee met je winactie. Ben ontzettende nieuwsgierig naar de inhoud van deze leuke box. Ik volg je op Bloglovin, Instagram en Twitter 🙂

  6. Pingback: Persoonlijk weekoverzicht |

Geef een reactie

