OOTD : Liefde voor mijn leren jasje!

Vandaag weer een nieuwe OOTD !!! En deze keer droeg ik mijn geliefde leren jasje weer eens!!! Ik ben zo gek erop!! En je kan hem makkelijk combineren!! En het is een prima jasje voor in het voorjaar als het weer wat warmer word!! Ik combineer deze outfit met mijn bloemetjes rok ( wat vaker is online gekomen op mijn OOTD ) . En ik heb mijn mooie ketting omgedaan.

Leren zwarte jasje :Β  C&A
Rode lange mouwen top : Miss Etam
bloemen rok : C&A
zwarte panty : H&M
Schoenen : Kens
Ketting : Primark

Wat vinden jullie van leren zwarte jasjes ?

Liefs ,
Joor

32 gedachtes over “OOTD : Liefde voor mijn leren jasje!

  1. wat staat de outfit je weer onwijs leuk, zelf draag ik ook graag een zwart leren jasje, het past eigenlijk haast overal bij en dat is een heeeeeel groot pluspunt…dat ze tijdsloos zijn vind ik ook heel fijn…

Geef een reactie

