Tijd voor een boswandeling!

Op een rustige zondag middag besloten mijn vriend en ik om naar het bos te gaan. Het was zulk mooi weer en het is zonde om dan binnen te blijven toch?.
En ik besloot om mijn camera eens mee te nemen en een paar kiekjes te nemen. We hadden beide zin om even heerlijk onze kop leeg te halen en het frisse geur van de bossen te ruiken!!!Β  hieronder dus mijn foto’s van een middagje wandelen in het bos!!!







Dat waren mijn boswandeling foto’s en een selfie van mij en mijn vriend. En als afsluiter van onze wandeling besloten we om ergens een kop koffie / warme chocolademelk met wat lekkers te gaan drinken / eten. We kozen voor een strandtent bij Hoek van Holland. Helaas was de appelstrudel niet echt lekker en de chocolademelk niet warm. Volgende keer maar een andere tent op zoeken!!!

En houden jullie van wandelen in het bos ?Β 

Liefs ,
Joor

38 gedachtes over “Tijd voor een boswandeling!

  1. Dat ziet er erg leuk en op het laatst erg lekker uit! Het mooie weer doet voor meer mensen veel goeds! lekker naar buiten en genieten! πŸ˜€ Herken het helemaal, haha!

Geef een reactie

