persoonlijke weekoverzicht

 

Lieve lezers ,

Vandaag weer een nieuwe week en nieuwe foto’s !! Deze week was het echt super lekker weer!
Ik heb gewerkt , gesport , geshopt , goed nieuws te horen gekregen , Ikea bezocht ,
vriendin geslapen en nog wat meer.
Kijk je mee naar mijn week?

———————————————————————–

Maandag 16 maart

1 ) ik werd op mijn vrije dag al heel vroeg wakker dus ik besloot om half acht het bed uit te gaan. Mijn vriend lag nog diep te slapen. Dus ik was stilletjes uit bed geslopen en lekker op de bank naar de uitzending van Boer Zoekt Vrouw gekeken.
2 ) Uiteraard nam ik voor mezelf koffie en een kop thee mee naar de bank.
3 ) Rond half een kwamen mijn lieve vriendinnetjes S & A bij ons eten. A gaat a.s donderdag ( 19 maart )  voor zes weken naar Australië.. Dus dit was een soort van afscheidsbrunch.
4 ) In de avond voordat ik naar huis ging had ik echt weinig trek dus mijn vriend maakte mijn 2 bolletjes met vleeswaren en een kop soep voor me klaar.

Dinsdag 17 maart

1 ) Vanmorgen moest ik werken dus ik liet ook zo mijn ouders hond even uit. Toen was het nog donker…
2 ) Ik durfde dit aan te trekken vandaag. Het was heerlijk weer en ik twijfelde heel erg maar goed ik kreeg alleen maar positieve reacties dus dat geeft mij weer een goed gevoel!!
3 ) Ik heb deze memobord bij de Xenos gekocht! Erg handig voor in mijn nieuwe stekkie! Met een boodschappenlijst erbij!
4 ) In de avond kwam mijn lieve vriendinnetje A  ( zij word mijn buurvrouw binnenkort! ) bij ons eten! Was erg gezellig!!

Woensdag 18 maart

1 ) Gisteren ochtend had een bewoner op me werk gezegd tegen me dat ik wat vrolijkers moest gaan kleden.. Haha nou het was meer een afspraak met elkaar gemaakt. Dus afspraak is afspraak toch ? . Ik heb maar gekozen voor dit vrolijke rokje!!
2 ) Toen ik thuis kwam even snel de stemkompas gedaan. Pfff stemmen .. ik heb echt geen interesse in de politiek…
3 ) In de middag wou ik even mijn ramen opmeten voor de gordijnen … Kreeg dus toen ook meteen al de sleutel van mijn studio!! Zo blij en kan nu in plaats van 1 april al heerlijk aan de gang met klussen etc!!
 4 ) Die avond at ik bij mijn super lieve vriendinnetje I en bleef daar ook slapen. Was echt enorm gezellig en we hebben echt heerlijk bij gekletst!

Donderdag 19 maart

1 ) Het ontbijt bij I. We hebben daarna nog even thee gedronken en koffie en daarna was het op weg weer terug naar huis!
2 ) Ja ja Pim was er weer op de sportschool en spoorde mij aan om een buikspierkwartier les te geven. Nou je ziet het… Haha alleen M deed mee!! Maar Pim heeft wel leuke foto’s en filmpje gemaakt! Ik mocht zelfs op het podium en met een microfoon op mijn kop deze les geven!
3 ) Met mijn moeder naar de Ikea gegaan om wat spulletjes te halen voor mijn nieuwe studio…
4 ) De dag afsluiten met een heerlijke warme Douche en met Treaclemoon Douche gel & hand / body lotion!!

Vrijdag 20 maart

1 ) Vanmorgen moest ik weer werken en wanneer ik buiten kwam om de hond uit te laten was het weer grijs en saai. Gezellig!
2 ) Na het werken ben ik samen met mijn moeder wezen klussen / schoonmaken in mijn nieuwe studio! En vandaag hadden we de badkamer en wc grondig schoongemaakt!
3 ) Bij de Xenos heb ik dit schattige wcborstelhouder gekocht. Ik ben verliefd erop!!! En deze is maar acht euro!!!
4 ) Rond kwart over drie ben ik met mijn enige rugtas op weg naar mijn vriend. Lekker het zonnetje zeg!!!

—————————————————-

En hoe was jullie week?
BTW vandaag ga ik eindelijk THE SCRIPT live zien in Ziggo!!! ❤ Wie gaan er nog meer vandaag?
Wie weet bots ik nog tegen je aan… 😛

En nog even een mededeling! Ik ben de komende 2 weken erg druk met verhuizen , schoonmaken , klussen met mijn nieuwe stekkie. Binnenkort zal ik er een blog over maken. Soms kan of heb ik weinig tijd om te lezen etc. Maar wanneer ik eenmaal op mezelf woon dan kan ik weer rustig blogs lezen en reageren en wat nieuwe blogs schrijven!!!

Fijn weekend allemaal!!

En volgende week………………. horen jullie wie er gewonnen heeft met mijn win actie!!!

Liefs ,
Joor

25 gedachtes over “persoonlijke weekoverzicht

  1. de roze outfit van dinsdag is echt geweldig, zo lekker vrolijk en lente achtig…maar nu was het natuurlijk dinsdag ook wel super, supermooi weer….

  2. Wat een leuke foto’s! En spannend dat het verhuizen nu al gebeurd of bijna gaat gebeuren!! Gaat echt lekker zijn, lekker je eigen plekkie en eigen regels! Geniet ervan! 😀

Geef een reactie

