OOTD : Vandaag is het blauw!

Vandaag is het weer een nieuwe OOTD. En deze keer heb ik gekozen voor de kleur blauw!!! Wauw ik ben echt dol op blauw!!
Je kan het prima combineren en ik vind het een geweldige kleur!!! Ik heb gekozen voor mijn geliefde blauwe vest , fijne blauwe skinny jeans en een blauwe top!!
De foto’s zijn geschoten in het bos. Aangezien ik het heel leuk lijkt om ergens anders dan mijn eigen slaapkamer foto’s te maken van mijn outfits.  Ik laat jullie hieronder een paar foto’s zien van mijn outfit. Mijn vriend heeft deze foto’s gemaakt en trouwens ik ben geen model! Haha het is even wennen om op de foto te gaan staan.

Blauwe vest : C&A
Blauwe Top : C&A
Blauwe Skinny Jeans : Vera Moda
Schoenen : Kens

——————————————————————————

En is het leuker als ik dit soort foto’s maak voor mijn  OOTD ? .  En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs ,
Joor

p.s  Aanstaande Woensdag is de laatste dag dat je mee kan doen met de winactie. A.s Donderdag maak ik de winnaar bekend. Ik weet nog niet of ik een filmpje maak ja of nee. Of gewoon een blog!

36 gedachtes over “OOTD : Vandaag is het blauw!

Geef een reactie

