En de winnaar is …..

Ja ja vandaag  een extra blogje want vandaag of eigenlijk nu maak ik de winnaar bekend van mijn eerste winactie!
Ik vind het heel tof dat er vele van jullie zich hebben opgegeven!! THANKS!!! En nogmaals sorry voor diegene die niet hebben gewonnen want … er kan maar een de winnaar zijn!!!!!!!!!!!!!

————————–

——————–

———————————

——————————————-

—————————-

————————————–

———————————————————-

—————————————

———————————————-

Alle namen zitten hier in… En voor diegene die de extra punten hebben gedaan die zitten er 3/4 keer in!!! Maar goed even nog husselen en dan maar een lootje trekken. Mijn moeder heeft dus een lootje getrokken!!!

En mijn moeder heeft een lootje getrokken. Maar Wie oh Wie heeft mijn surprise pakketje gewonnen ?

En de winnaar is Lonneke!! Van Be Beautifully !!! Gefeliciteerd!!!  Het pakketje word zo snel mogelijk opgestuurd !!!!

Dat was mijn eerste winactie!! ik vond het leuk om zoiets te doen voor jullie! Dus wie weet in de toekomst nog een winactie.
Maar ik weet het nog niet zeker.

Doen jullie vaker mee aan winacties ?

Liefs ,
Joor

10 gedachtes over “En de winnaar is …..

Geef een reactie

