Plog : Dagje Amsterdam , The Script en logeren!

Lieve lezers ,
Vandaag heb ik weer eens voor jullie een plog!! Aangezien ik afgelopen 21 maart naar het concert van The Script ging had ik meteen die dag foto’s gemaakt voor deze plog. Het leek me leuk om jullie te laten zien hoe mijn dag er uit zag en wat ik allemaal deed voordat we naar het concert gingen. Kijk en lees je mee ?

————————————————-

De dag begon voor mij om deze tijd. Mijn vriend lag nog heerlijk te slapen. Ik besloot om eruit te gaan. Ik kon niet langer in mijn bed blijven liggen. Misschien was ik erg enthousiast en blij dat ik vandaag The Script ging zien…

Haha wanneer ik in de woonkamer kom zie ik al iemand op mij wachten. Mevrouw Blackie heeft honger….

Nadat ik het ‘hongerige ‘ konijn heb eten gegeven nam ik zelf een kop koffie en een kop thee… Even bijkomen!

Nadat ik gegeten had ( gemaakt door vriend lief ) ben ik onder de douche gesprongen. Daarna gekeken in mijn make-up la welke make-up ik vandaag ging gebruiken. Ik heb een deel van mijn make-up bij mijn vriend en andere deel hier bij mijn ouders thuis.

Mijn outfit van vandaag!!! Ik ben zo blij met mijn rode rokje van de Forever 21 ❀ … Ik dacht dit is wel leuk voor een concert!!

Om 11.04 nam ik de trein vanuit Delft naar Amsterdam Centraal. Bij Den Haag HS sprong mijn vriendinnetje S bij in. Samen waren we maar een klein drie kwartier onderweg naar Amsterdam.

Rond twaalf uur waren we aangekomen in onze hoofdstad!!! Ik vind station van Amsterdam nog steeds erg mooi!!! Haha wel uitkijken met de trams etc als je wilt oversteken naar de overkant!!

Even een toerist uit hangen… We waren bij de Dam beland… En we doken weer in de winkels. Waaronder de forever 21 en de hema.

Uiteindelijk heb ik een paars rokje van de Forever 21 meegenomen. Bij de Hema heb ik een ‘ To Do ‘ lijstje meegenomen. Dit vind ik zelf persoonlijk erg handig.. En een Worst als USB Stick. Ik hou van worst!!! πŸ˜› … En nog even bij de Body shop geweest en dit kleine ‘ Body butter Coconut ‘ gekocht. Ben benieuwd hoe ie is!!!

We bezochten ook het waterlooplein. Wat een leuke markt en leuke kraampjes zijn er! Haha deze foto vond ik best grappig. Stapels met kleding…Ik heb echt heel wat tofs kocht… Waaronder een jurk ( foto niet gemaakt maar dat komt nog bij mijn OOTD ) en 2 gave panty’s …

Deze panty’s heb ik gekocht!!! Eentje met muzieknoten en de andere met een kat erop… ze waren 2 voor 20 euro!!! Ik ben er zo blij ermee!!!

Rond vijf uur / half zes gingen we dichtbij de Dam wat eten… Want tenslotte moesten we weer op tijd richting de Ziggo!

Rond zeven uur kwamen we aan bij de Ziggo Dome. Het viel reuze mee qua drukte. We hoefde maar een paar tellen te wachten om naar binnen te mogen.Β  We hadden ook fijn een kluisje genomen. Dan hoefde we na het concert niet lang te wachten bij de garderobe…

We hadden onze plekje gevonden en uiteraard bier gehaald.. Aangezien ze in de Ziggo maar een miezig klein beetje wijn inschenken nam ik maar bier… Smaakte trouwens wel erg goed. We waren beide erg blij met onze plek!!! We konden het super goed zien en we zaten niet achterlijk hoog…

En uiteindelijk om precies kwart over negen kwam The Script! ❀ wat een geweldige intro!!! Met al dat groen en zo…. Klik hier voor het filmpje!!! ( filmpje isΒ niet van mij!! ) Β Het was echt een geweldig concert. Meer erover binnenkort!!!

En om half twaalf zaten we weer in een lege trein richting Schiphol. Haha we zaten in de eerste klas aangezien ze toch niet gingen controleren en ergens anders waren de plekken bezet…

Om twee uur / half drie beland ik in het bed van S. Het was echt een geweldige dag!!! Heb heel erg genoten!!!!

————————–

Hoe was jullie weekend ? nog wat leuks gedaan ?

Liefs ,
Joor

28 gedachtes over “Plog : Dagje Amsterdam , The Script en logeren!

Geef een reactie

