Persoonlijke weekoverzicht

Lieve lezers ,

Vandaag is het weer tijd voor een weekoverzicht. Deze week stond in het teken van alles verhuizen en inrichten etc in mijn nieuwe stekkie.
Vanaf aanstaande woensdag woon ik officeel op mezelf!!! Ik kan niet wachten!!! En verder konden jullie van de week lezen en zien wie de winnaar is van mijn eerste winactie!!!
Kijk en lees je mee ?

————————————————————————

Maandag 23 maart

1 ) Vanmorgen moest ik weer werken en wat is het toch fijn om een kop koffie te drinken!!!
2 ) Rond half zeven stapte ik op de fiets naar mijn werk en ik kwam dit onderweg tegen. Erg mooie lucht met dat roodΒ / paarse !!!
3 ) Begin van de avond nog aflevering van Pretty Little Liars gekeken op Netflix. Ik ben nu helemaal bij!!! Wat spannend zeg!!!!
Morgen word een spannende aflevering!!!
4 ) Mijn ouders waren naar de sportschool dus ik ging een recept van AH Allerhande koken alleen ik vond het zelf niet echt lekker.

Dinsdag 24 maart

1 ) Goeie morgen!! Een mooie dag brak aan! ( dit kiekje is gemaakt vanuit mijn slaapkamer raam!! )
2 ) Rond tien uur ben ik op de fiets gesprongen richting Sport City.
3 ) In de middag samen met mijn moeder een stel pannen gekocht!! Ik ben blij want dit allen heeft me maar 5o euro gekost!!!
4 ) Een selfie na het douchen en heerlijk in mijn primark pyjama en Destine Vest ❀ …

Woensdag 25 maart

1 ) Vanmorgen moest ik weer werken en het regende bah! 😦 Dus ik nam de auto!!! Was wel beetje te vroeg … oops! :0
2 ) Koffie drinken thuis met een gezonde appel!! Daarna aan de slag geweest met mijn kamer!
3 ) Deze foto lijst had ik een paar weken geleden gekocht en nu heb ik er foto’s erin gedaan.
4 ) Dit is nog mijn ‘ lege ‘ kamer tot nu toe… Haha nogal troep nog maar vanzelf komt er weer wat leven in!

Donderdag 26 maart

1 ) Vanmorgen op de fiets met mijn oortjes in mijn oren heerlijk luisteren naar mijn favoriete muziek op mijn telefoon. En jawel dit is Spotify! Sinds deze week heb ik een premium abonnement op Spotify. ZoΒ kan ik ook heerlijk offline muziek luisteren!!!
2 ) Vanmiddag was het tijd om een winnaar uit te zoeken van mijn eerste winactie! En jawel Lonneke had gewonnen!!! Gefeliciteerd meid!
3 ) Mijn hond was vandaag ook bij de trimsalon geweest en kwam zo terug…
4 ) Eind van de middag eindelijk mijn kledingkast ( en tafel maar die zie je niet op de foto ) in elkaar gezet in mijn huisje! Het word toch langzamerhand mijn eigen plekkie!

Vrijdag 27 maart

1 ) Dit was mijn to do lijst van vandaag! Alleen sommige dingen ben ik niet aan toegekomen helaas door de drukte…
Sorry Lonneke ik stuur morgen je pakketje op!!!!
2 ) Mijn telefoon was vanmorgen overleden en deed niks meer. Nog meer dingen te regelen!! pff was best druk….
Gelukkig heb ik weer een nieuwe…Β  Maar was even een gedoe om het te regelen.
3 ) Tussendoor geluncht met mijn zus …
4 ) Vanmiddag kwam mijn lieve nichtje.. ze slaapt vanavond ook hier.. Wat en drukte !!! πŸ™‚

——————————————-

Dat was mijn drukke week!!! Vanaf volgende week woon ik op mezelf!! YES!!! Vinden jullie het leuk om te zien hoe mijn kamer is geworden?
En hoe was jullie week ?

Fijn weekend allemaal!!!
Liefs ,
Joor

24 gedachtes over “Persoonlijke weekoverzicht

Geef een reactie

