shoplog : Antwerpen

Vandaag zie je eindelijk mijn aankoopjes die ik gekocht heb in Antwerpen.  Ik ben geslaagd in de tweedehands winkeltje Think Twice , Forever 21 en Appels. Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee. Kijk je mee wat ik gekocht heb ?

——————————————————————–

Appels

Ik ben echt helemaal weg van deze top!!! Ik was verkocht!!! Ik vind hem hip met dat Amerikaanse style en dat het een tweedelig shirt is!!! Toen ik hem aan had in de winkel vond ik hem geweldig en besloot om deze mee te nemen!! De prijs viel wel mee. Was volgens mij rond de 15 euro..  Ik kan deze top prima combineren met een blauwe skinny jeans en een blauw jasje…

Think Twice

Ik ben niet echt bekend met tweedehands winkeltjes maar toen ik voor het eerst in Think Twice binnen kwam lopen gingen mijn ogen wijd open. Wat een leuke kleren hangen hier!! Echt geweldig!! Na wat gesnuffeld te hebben kwam ik deze twee rokken tegen!! Ik was meteen verliefd!! Ik dacht meteen meenemen !!! En het is leuk voor als het heerlijk weer is. En met een leuke basic shirt en onder een paar leuke sandaaltjes of ballerina’s  of slippers…  Per rok heb ik ongeveer 15 euro betaald. Ik ben hier het meest blij mee ❤

Forever 21

Wanneer ik de Forever 21 in liep was ik zo verbaast. Het was zo groot en overzichtelijk!!! Echt geweldig!!! En op dag 2 heb ik deze leuke kleding meegenomen!!!
1 ) Ik vind het heerlijk om in een short te slapen en deze was meteen goed!!! Vooral als het wat warmer weer is ….
2 ) Ik nam ook wat basic shirts mee !! Ideaal om te combineren met rokjes etc.
3 ) Dit rokje was ik zo verliefd op!!! Zo leuk rood en ik draag niet graag rood maar deze is zo leuk!!! Misschien verander ik wel qua kleur smaak voor me kleding!!!

Andere winkels

Tussendoor had ik ook andere winkels gezien en heb ik bij de boekwinkel het biografie van Jamie Dornan ( Meneer Grey in Fifty Shades of Grey ) gekocht. Ik wilde natuurlijk meer weten over deze knapperd!!! Daarnaast heb ik ook in een budget winkel twee nieuwe spaarpotten gekocht. Ik gooi dat altijd mijn kleingeld in.  En een deur stop voor mijn nieuwe huisje zodat ik de deur kan open laten zonder dat ie opeens dicht valt…

————————————————————————————-

Dat waren mijn aankoopjes!!! Ik ben er super blij mee!!! En wat vinden jullie van mijn aankopen ?

Liefs ,
Joor

29 gedachtes over “shoplog : Antwerpen

  1. Pingback: OOTD : Cute Pink! |

Geef een reactie

